// سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۳

جدول فروش انگلستان: صدرنشینی Zelda: Skyward Sword HD

در جریان جدول منتهی به به ۲۶ تیر ماه، بازی The Legend of Zelda: Swkyward Sowrd HD صدر جدول فروش هفتگی بریتانیا را از آن خود کرده است.

در هفته گذشته بود که مجددا بازی Ratchet and Clank: Rift Apart، توانست صدر جدول فروش هفتگی انگلستان را از آن خود کند، اما در هفته منتهی به ۲۶ تیر ماه شاهد صدرنشینی بازی The Legend of Zelda: Skyward Sword HD هستیم. 

در هفته‌ جدید، بازی The Legend of Zelda: Skyward Sword HD صدرجدول چارت انگلستان را کسب کرده است و در رده دوم هم بازی تازه‌ عرضه دیگر این هفته یعنی F1 2021 قرار گرفته است. این در حالی است که FIFA 21 هم در رتبه سوم قرار گرفته و Mario Kart 8 Deluxe هم رتبه چهام را از آن خود کرده است. همچنین Animal Crossing: New Horizons هم در رتبه پنجم قرار دارد.

در نیمه دوم جدول هم نسخه نینتندو سوییچ Minecraft در جایگاه ششم و Super Mario 3D World + Bowser's Fury هم در جایگاه هفتم قرار دارد. در انتهای جدول هم بازی Grand Theft Auto V در جایگاه هشتم و بازی‌های Mario Golf: Super Rush و Ratchet and Clank: Rift Apart هم در جایگاه‌های نهم و دهم قرار دارند. 

در زیر می‌توانید جدول ۱۰ بازی پرفروش هفته منتهی به ۲۶ تیر ماه چارت بریتانیا را در زومجی تماشا و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

جدول فروش بریتانیا

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱-The Legend of Zelda: Skyward Sword HDهفته اول انتشار
۲-F1 2021هفته اول انتشار
۳۲FIFA 21-
۴۵Mario Kart 8 Deluxe
۵۶Animal Crossing: New Horizons-
۶۷نسخه نینتندو سوییچ Minecraft-
۷۱۱Super Mario 3D World + Bowser's Furyبازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۸۹Grand Theft Auto V-
۹۴Mario Golf: Super Rush-
۱۰۱Ratchet and Clank: Rift Apart-


منبع Gamesindustry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده