نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۲۷ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۳

اعلام تاریخ عرضه بازی مستقل Song of Iron

تاریخ عرضه بازی Song of Iron که با همکاری ایکس باکس تولید شده است سرانجام مشخص شد.

بازی مستقل Song of Iron در سبک اکشن ماجراجویی و ساید اسکرول، توسط جو وینتر با همکاری ID@Xbox ساخته شده است. حال بنابر جدیدترین اخبار، سرانجام پس از چندین نمایش مختلف، تاریخ عرضه بازی Song of Iron مشخص شده است. به این ترتیب بازی Song of Iron در تاریخ ۳۱ اوت (۹ شهریور) برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی‌سی عرضه خواهد شد.

بازی Song of Iron درباره سفر یک جنگجو برای یافتن خدایان است. هدف او نجات مردمش به کمک خدایان و رهایی از بار سنگین مسئولیتی است که بر دوش دارد؛ او برای رسیدن به این هدف باید با افراد و هیولاهای گوناگون مبارزه کند. همچنین بد نیست بدانید این بازی براساس اسطوره‌شناسی نورس ساخته شده است. نمایش‌های بازی اکشن ماجراجویی و سایداسکرولِ Song of Iron نوید از یک بازی جذاب می‌دهد. بازی‌ای که در آینده‌ای نه‌چندان دور به‌دست کاربران خواهد رسید.

بازی Song of Iron در انحصار ایکس باکس خواهد بود اما تاکنون خبری مبنی بر عرضه آن روی ایکس باکس گیم‌پس اعلام نشده است. سازنده بازی Song of Iron در توییتر نسبت به حضور این بازی در ایکس باکس گیم‌ پس ابراز تمایل کرده است و احتمال می‌رود در آینده این بازی به گیم‌ پس اضافه شود. تاریخ عرضه بازی Song of Iron به‌همراه یک تریلر اعلام شد، شما می‌توانید این تریلر جدید را در زیر تماشا کنید.

دانلود از آپارات

نظر شما کاربران زومجی درباره تریلر بازی Songs of Iron چیست؟


منبع Windows Central
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده