// یکشنبه, ۲۷ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۰

CrossfireX تا زمستان عرضه می‌شود ؛ نمایش نقشه ها و ویژگی های بازی

سازنده‌ی بازی CrossfireX با انتشار تریلرهای جدید به معرفی نقشه‌های جدید و مکانیزم‌های بازی پرداخت.

بازی شوترمولتی پلیر Crossfire برای اولین‌‌بار در سال ۲۰۰۷ توسط استودیو اسمایل‌گیت (Smilegate) معرفی شد، اما در جریان E3 2019 بود که نسخه جدید آن با نام Crossfire X معرفی شد. بازی کراس‌فایر ایکس که هم‌اکنون توسط استودیوهای رمدی اینترتینمنت (Remedy Entertainment) و اسمایل‌گیت اینترتینمنت (Smilegate Entertainment) در دست توسعه است قرار بود تا انتهای سال ۲۰۲۰ برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس عرضه شود اما انتشار آن به سال ۲۰۲۱ موکول شد.

مدتی می‌شود که استودیو Smilegate Entertainment جزئیاتی درباره‌‌ی بازی CrossfireX ارائه نداده است. در طی یک به‌روزرسانی تهیه کننده‌ی اجرایی این بازی، Boo، بیان کرد که تیم سازنده برای توسعه‌ی این بازی سخت در تلاش‌ بوده است و یکی از این زمینه‌هایی که بهبود خواهد یافت، کیفیت گرافیکی‌ نقشه‌ها در نسخه بتا خواهد بود. همچنین سه نقشه جدید با نام‌های Babylon ،‌Invasion و Babylon Lab نیز معرفی شد.

در نقشه‌ی Babylon بازیکنان بر سر نقاط کنترل، که هنگام دستیابی آیتم‌های ویژه‌ای را در جعبه‌هایی برای بازیکنان فراهم می‌کنند، در حال مبارزه هستند و شامل دو تیم متشکل از ۱۵ بازیکن خواهد بود. نقشه‌ی Invasion یک نقشه کوچکتر برای حالت Spectre Mode است که در آن Black List می‌توانند نامرئی شوند و در کمین بازیکنان Global Risk قرار گیرند. اگرچه مکانیک‌هایی برای کمک به گروه دوم وجود دارد. نقشه‌ی Babylon Lab شامل ۱۶ بازیکن است و بخشی از حالت Infection Mode محسوب می‌شود و در آن بازیکنان را برای زنده ماندن دربرابر افراد آلوده‌ای که با هر قتل متورم می‌شوند، مبارزه می‌کنند.

همچنین سیستم رشد تاکتیکی نیز معرفی شد که به بازیکنان اجازه می‌دهد برای داشتن یک قابلیت در یک دوره مبارزه، آپگرید‌های مختلفی مانند افزایش آسیب، احیای مجدد نوار سلامتی و سپر تاکتیکی را انتخاب کنند. بااین‌حال، این گزینه در مرحله سوم دور نیز در دسترس خواهد بود همچنین یک گزینه تبدیل شدن به یک مزدور افسانه‌ای به نام Boogieman نیز به بازی اضافه شده است. مزدوران افسانه‌ای بیشتری نیز در آینده مشخص خواهند شد.

اگرچه CrossfireX هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد اما Boo خاطرنشان کرد که این بازی در طی سال میلادی جاری عرضه خواهد شد. در ادامه شما می‌توانید تریلر‌های منتشر شده را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده