// شنبه, ۲۶ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۹

بازی Riders Republic یوبیسافت تاخیر خورد

یوبیسافت گفته بود که بازی Riders Republic در تاریخ ۲ سپتامبر (۱۱ شهریور) عرضه می‌شود. حالا این شرکت تاریخ عرضه‌ی جدید آن را اعلام کرد.

بازی Riders Republic که با پوشش دادن چند ورزش و به هدف ارائه‌ی تجربه‌ی مولتی‌پلیر بزرگ آنلاین ساخته شد، در تاریخ ۲۸ اکتبر (۶ آبان) از راه می‌رسد. یوبیسافت خبر این تأخیر جدید را با یک توئیت در اکانت رسمی بازی Riders Republic اعلام کرد. تیم سازنده هم می‌گوید که برای تنظیم بهتر ضرب‌آهنگ تجربه‌ای که بازی به گیمر ارائه خواهد داد، به تأخیر حدودا دو ماهه احتیاج داشت.

یوبیسافت در بلاگ رسمی از هیجان‌زدگی تیم سازنده برای ارائه‌ی بتا بازی Riders Republic به بازیکن‌ها نوشت. همچنین به‌زودی اطلاعات جدید در رابطه با بازی منتشر می‌شوند که احتمالا به‌صورت کامل محتواهای نسخه‌ی بتا را معرفی خواهند کرد. بازی Riders Republic در اصل برای عرضه در ماه فوریه سال ۲۰۲۱ میلادی برنامه‌ریزی شده بود و سپس تاریخ عرضه‌ی آن به اوایل ماه سپتامبر منتقل شد. ساعاتی قبل یوبیسافت این تاریخ عرضه را به اواخر ماه اکتبر برد؛ تا بازی Riders Republic دو مرتبه تأخیر خورده باشد.

بازی GhostWire: Tokyo، بازی Sifu، بازی Warhammer 40,000: Darktide و بازی Rainbow Six Extraction دیگر ویدیوگیم‌هایی هستند که طی چند روز اخیر تأخیر خوردند و به سال ۲۰۲۲ میلادی منتقل شدند. بازی Riders Republic در تاریخ ۶ آبان (۲۸ اکتبر) روی گوگل Stadia، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، کامپیوترهای شخصی، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. حالا باید صبر کرد و دید که در ابتدا نسخه‌ی بتا و سپس خود بازی Riders Republic چه‌قدر در جلب تو گیمرها شکست می‌خورد یا موفق می‌شود. بالاخره شرکت یوبیسافت طی چند سال اخیر بعضا بازی‌هایی را عرضه کرد که طی چند ماه محو شدند.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده