// جمعه, ۲۵ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۰

نمایش قابلیت های کاراکتر Vigil در تریلر جدید بازی Rainbow Six Extraction

در تریلر جدید Rainbow Six Extraction اپراتور Vigil را می‌بینیم که بدون اینکه دشمنان او را ببینند، از میان‌شان عبور کرده و آن‌ها را به‌صورت مخفیانه می‌کشد.

به‌تازگی تریلر جدیدی برای Rainbow Six Extraction منتشر شده که در آن قابلیت‌های شخصیت Chul Kyung Hwa ملقب به Vigil در این بازی نمایش داده می‌شود. برخلاف اپراتورهایی مانند اسلیج که به قدرت فیزیکی خود متکی هستند، ویجیل اپراتوری زیرک است که بیشتر با روش‌های مخفی‌کاری دشمنان را از پای درمی‌آورد. او دستگاهی به نام ERC-8 Disruptor دارد که هنگامی که از آن استفاده می‌کند، دیگر برای دشمنان رینبو سیکس اکسترکشن قابل شناسایی نیست.

البته ویجیل در Rainbow Six Siege به دستگاه مشابه‌ای مجهز بود؛ با این تفاوت که در بازی قبلی از دید دوربین‌ها و درون‌ها پنهان می‌ماند. حال به‌نظر می‌رسد که این قابلیت‌ او برای رینبو سیکس اکسترکشن ارتقا پیدا کرده و به‌جای نامرئی شدن از دید دوربین‌ها، تنها او را از شناسایی شدن محافظت می‌کند. همچنین به‌نظر می‌رسد که قابلیت او حتی اگر چند سانتی‌متر هم با دشمنان فاصله داشته باشد، کار می‌کند. همان‌طور که در تریلر نیز نشان داده می‌شود، بازیکنانی که ویجیل را در بازی انتخاب می‌کنند، می‌توانند با دستگاه مخصوص او با خیال راحت از میان دشمنان عبور کرده و آن‌ها را به‌صورت مخفیانه از پای دربیاورند. شما می‌توانید تریلر مذکور را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

Rainbow Six Extraction در تاریخ ۱۶ سپتامبر (۲۵ شهریور) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، گوگل استادیا و پی سی منتشر می‌شود و قرار است از قابلیت کراس پلی و سیو بین پلتفرمی پشتیبانی کند. همچنین کسانی که رینبو سیکس اسکترکشن و سیژ را خریداری کرده باشند، باندلی را به نام United Front دریافت خواهند کرد که محتوای آن در هر دو بازی به رایگان در دسترس آن‌ها قرار می‌گیرد. علاوه‌بر این، بازیکنانی که اکسترکشن را تجربه کرده‌اند و سپس می‌خواهند سیژ را بازی کنند، تمام ۱۸ اپراتور اولی را در دومی دریافت می‌کنند.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده