// جمعه, ۲۵ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۱

تریلر معرفی جنگجوی جدید بازی For Honor ؛ قهرمانی مرموز با قابلیت‌های متفاوت

تریلر تازه‌ای از قهرمان جدید بازی فور آنر در کانال یوتیوب یوبیسافت منتشر شده است که کاربران را با Kyoshin آشنا می‌کند.

امروز در کانال یوتیوب یوبیسافت، تریلر معرفی قهرمان جدید کیوشین برای بازی For Honor منتشر شد. اگرچه به نظر می‌رسد این شخصیت یک مبارز دیگر با کاتانا مانند سامورایی باشد، اما کیوشین قابلیت‌های بیشتری نسبت به سامورایی دارد.

اولین و قابل‌توجه ترین تفاوت کیوشین و سامورایی، عدم وجود زره پوش‌های تزئین شده است. چندین کیوشین ابتدایی که در تریلر نشان داده شد به نظر می‌رسد لباس‌های پارچه‌ای معمولی با سرپوش‌های مختلف مانند سربند، Oni mask، ماسک  و غیره بر تن دارند. درست مثل لباس‌های آن‌ها، کاتاناهای کیوشین هم گویا تفاوت زیادی با کاتاناهای رایج دارند.

تقریباً در اوایل تریلر، یک بخش نقاشی شده با دست وجود دارد که در مورد دوگانگی اساسی هر انسانی که توانایی خیر یا شر را در خود دارد صحبت می‌کند. در تریلر ذکر شده است که این ویژگی هم یک مسئله‌ی دشوار و هم یک هدیه است. پس از آن تریلر For Honor وارد بخش عرفانی‌تری از کیوشین می‌شود که آن‌ها را بیشتر از سامورایی جدا می‌کند.

علاوه‌بر ضربات معمول این قهرمان کاتانا به‌دست، به وضوح مشخص است که یک نوع قدرت نیز وجود دارد که توانایی‌های آن‌ها را تقویت می‌کند. بخشی از تریلر یک کیوشین را نشان می‌دهد که ضرباتی را در هوا می‌زند و رگه‌هایی سیاه پس از حملات او دنبال می‌شود. همچنین در یک بخش کوتاه دیگر که یک کیوشین طی حمله‌ای یک سامورایی را شکست می‌دهد، یک چرخ جادویی نشان داده می‌شود که در پشت کیوشین ظاهر می‌شود.

مشخص نیست که این توانایی‌ها چه کاری انجام می‌دهند یا چگونه در گیم‌پلی پیاده‌سازی می‌شوند اما تاکنون Kioshin یک قهرمان بسیار خطرناک در میدان نبرد به نظر می‌رسد.

اما یک توانایی کیوشین که به وضوح در تریلر نشان داده شده است به نظر می‌رسد هنگامی اتفاق می‌افتد که دو بازیکن سعی می‌کنند بر علیه یک بازیکن متحد شوند. کیوشین دارای یک توانایی است که به نظر می‌رسد با احاطه کردن یک دشمن با نیزه‌های جادویی، دشمن را در مسیر خود متوقف می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد قبل از شروع یک نفر از تیم دو نفره را بکشند. هنوز مشخص نیست که این توانایی چه مدت باعث می‌شود بازیکن دیگر بی حرکت شود.

کیوشین در تاریخ ۳۱ تیر به تمام نسخه‌های بازی For Honor راه پیدا می‌کند. این بازی برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس است. در ادامه می‌توانید تریلر رسمی قهرمان Kyoshin برای بازی For Honor را ببینید.

دانلود از آپارات


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده