// پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۲

تریلر هنگام عرضه ریمستر بازی The Legend of Zelda: Skyward Sword

در تریلر هنگام عرضه‌ی بازی The Legend of Zelda: Skyward Sword HD می‌بینیم که لینک برای نجات زلدا باید از میان انواع‌و‌اقسام خطرات عبور کند.

بازی The Legend of Zelda: Skyward Sword HD که نسخه‌ی ریمستر بازی اصلی آن است، به‌زودی برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. جمع نمرات این نسخه در وب‌سایت متاکریتیک تا به اینجا ۸۲ شده که خبر از یک بازی باکیفیت دیگر برای کنسول سوییچ می‌دهد. حال نینتندو تریلر هنگام عرضه‌ی بازی را منتشر کرده که احتمالا انتظار را برای طرفداران پروپاقرص زلدا سخت‌تر می‌کند. در این تریلر بسیاری از عناصر آشنای مجموعه‌ی افسانه‌ی زلدا به چشم می‌خورد؛ از حل پازل‌های متنوع و پشت سر گذاشتن تله‌های خطرناک گرفته تا مبارزه با دشمنان مختلف. شما می‌توانید این تریلر را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

نسخه‌ی Skyward Sword از نظر داستانی شروع مجموعه‌ی افسانه‌ی زلدا محسوب می‌شود. در این بازی کاراکتر لینک از سرزمین خود که در بالای ابرها است، به سطح زمین می‌آید تا زلدا، دوست دوران کودکی خود را نجات دهد. البته در بازی مراحلی نیز در آسمان دنبال می‌شود. جلوه‌های بصری نسخه‌ی HD بازی Skyward Sword دارای وضوح تصویر بالاتر هستند. همچنین این نسخه گزینه‌ای برای برای کسانی دارد که بازی را روی سوییچ لایت یا با استفاده از کنترلر سوییچ پرو تجربه می‌کنند. در این گزینه تمام کنترل‌ها صرفا با دکمه انجام خواهد شد.

علاوه‌بر این‌ها، The Legend of Zelda: Skyward Sword HD از برخی جهات دیگر نیز نسبت به بازی اصلی بهبود پیدا کرده است. برای مثال، حالا می‌توان کات‌سین‌ها را رد و دوربین بازی را به‌صورت آزادانه کنترل کرد. همچنین نسخه‌ی ریمستر دارای قابلیت سیو خودکار است. The Legend of Zelda: Skyward Sword HD فردا ۱۶ ژوئیه (۲۵ تیر) برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی این بازی چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده