// چهار شنبه, ۲۳ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۰

تاثیرات بازخورد کاربران روی ریمستر بازی Diablo 2

بازی Diablo 2: Resurrected باتوجه‌به بازخورد بازیکنان طی نسخه آلفا، تغییراتی را در سیستم و ظاهر بازی ایجاد کرده است.

نسخه‌ی ریمستر بازی دیابلو 2 به نام Diablo 2: Resurrected یکی از بازی‌های بسیار مورد انتظار محسوب می‌شود. استودیو بلیزارد چندی پیش بیان کرده بود که اولین مرحله‌ی آزمایشی در فاز آلفا اواخر فروردین ماه در دسترس قرار خواهد گرفت و بازیکنان در آن به دو اکت بخش تک نفره‌ی ابتدایی بازی شامل Act I: The Sightless Eye و Act II: The Secret of the Vizjerei دسترسی خواهند داشت. به‌تازگی این استودیو تغییراتی که حاصل از فیدبک‌های بازی در مرحله‌ی آلفا بوده است را اعلام کرده است.

بیشتر این تغییرات جزئی هستند اما نشان می‌دهد که بلیزارد به جزئیات در این ریمستر توجه دارد. این تغییرات گیم‌پلی اصلی بازی Diablo 2 را دست نخورده نگه می‌دارد اما شامل ویژگی‌های بصری جدیدی می‌شود که می‌توان آن‌ها را روشن یا خاموش کرد. جلوه‌های بصری طلسم‌ها مانند Sorceress ‌Lightning و Blizzard و همچنین توانایی Palazin's Holy Freeze در آخرین آپدیت به روز شده‌اند تا مطابقت بیشتری با جلوه‌های بصری بازی اصلی داشته باشند. آیکون‌های مربوط‌به اقلام مختلف مانند معجون، سلاح و زره پوش نیز کمی تغییر داده شده‌اند تا وضوح و رنگ بیشتری داشته باشند.

یک تغییر بزرگتر که بلیزارد می‌گوید پس از بررسی‌های دقیق اتفاق افتاده است و این اتفاق باعث خوشحالی لوت کنندگان خواهد شد این است که حجم ذخیره شده مشترک بازی از یک تب به ​​سه تب افزایش خواهد یافت. بلیزارد در این‌باره گفت:« وقتی نوبت به صندوق ذخیره شخصی بازیکن می‌رسد ما می‌دانیم که این موضوع مهمی است. این تغییر به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا آیتم‌های خود را در سه تب فضای ذخیره‌سازی، که هر کدام تعداد ۱۰۰ خانه دارد، بهتر سازماندهی کنند و بتوانند موارد بیشتری را ذخیره کنند.»

بسیاری از ویژگی‌های بازی نیز با بهبودهای قابل‌توجه‌ای همراه شده است. اکنون بازیکنان می‌توانند گزینه‌ی مربوط‌به مقایسه آیتم‌ها و همچنین نمایش نام آیتم‌ها را فعال یا غیرفعال کنند. رنگ نقشه هم برای واضح شدن علامت‌ها تغییر کرده است و بازیکنان همچنین می‌توانند در صورت انتخاب ساعت درون بازی را فعال کنند. بلیزارد می‌گوید زمان بارگذاری کلی باید پس از آلفا سریع‌تر باشد. همچنین تغییر دیگری باعث می‌شود تا کاراکتر بازی موقع لود شدن آسیب نبیند.

بازیکنان می‌توانند به‌زودی تغییراتی که در Diablo 2: Resurrection اعمال شده است را تجربه کنند، زیرا بتای این بازی در ماه اوت در دسترس قرار خواهد گرفت. کسانی که بازی Diablo 2: Resurrected را روی کامپیوتر، ایکس باکس یا پلی استیشن پیش خرید می‌کنند، به Early-access Beta دسترسی پیدا می‌کنند و بلافاصله بعد از آن نیز یک Open Beta روی این پلتفرم‌ها ‌منتشر خواهد شد. متأسفانه به نظر می‌رسد نسخه بتا برای کسانی که روی نینتندو سوییچ بازی می‌کنند در دسترس نخواهد بود.

Diablo IV، بازی بزرگ دیگری که بلیزارد سخت مشغول کار روی آن است. متاسفانه هنوز تاریخ انتشار این بازی مشخص نشده است، اما کاربران تا قبل از عرضه این بازی می‌توانند با ریمیک نسخه دوم خود را سرگرم کنند. بلیزارد به‌طور دوره‌ای جزئیات جدیدی مانند نحوه کار سیستم PvP بازی Diablo 4 را با طرفداران به اشتراک گذاشته است.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده