نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۱

تاریخ عرضه بازی GhostWire: Tokyo تا سال ۲۰۲۲ عقب افتاد

استودیوی Tango Gameworks، سازنده بازی GhostWire: Tokyo به‌تازگی از تأخیر در عرضه جدیدترین ساخته خود به‌دلیل حفظ سلامتی تیم سازنده خبر داد.

در جدیدترین اخبار بازی، تاریخ عرضه بازی GhostWire: Tokyo با تاخیر مواجه شده است. ساعاتی پیش بود که استودیوی Tango Gameworks با انتشار بیانیه‌ای در حساب رسمی خود در توییتر از تأخیر در تاریخ عرضه بازی GhostWire: Tokyo تا سال ۲۰۲۲ خبر داد. براساس اطلاعات منتشر شده، این بازی ترسناک و اکشن قرار است به‌جای عرضه در پاییز امسال، در اوایل سال ۲۰۲۲ برای پلی استیشن 5 و پی سی عرضه شود.

استودیوی بازی‌سازی تانگو گیم‌ورکز ضمن اعلام این خبر به علاقه و تلاش شدید برای عرضه بازی در سریع‌ترین زمان ممکن و در عین حال حفظ سلامتی تیم سازنده بازی اشاره کرد. «تصمیم اتخاذ شده این امکان را به تیم سازنده می‌دهد تا جهانی را که همواره برای بازی GhostWire: Tokyo مدنظرمان بود، خلق کنیم. بی‌صبرانه منتظریم تا در ماه‌های آتی اطلاعات بیشتری را با شما به اشتراک بگذاریم.»

از آنجایی که دفتر استودیوی Tango Gameworks در ژاپن قرار دارد و این کشور به‌تازگی شاهد افزایش آمار بیماران کرونا در خود شده، احتمال وقوع چنین اتفاقی دور از ذهن نبود. حال باید منتظر روزها و ماه‌های پیش‌رو ماند و دید آیا این زمان اضافی باعث خواهد شد که محصول نهایی یک بازی بی‌نقص شود یا خیر. 

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده بازی GhostWire: Tokyo قرار است درکنار پلتفرم پی سی به‌صورت انحصار زمانی با پشتیبانی از قابلیت‌های کنترلر دوال‌سنس و ویژگی ری تریسینگ برای کاربران کنسول پلی استیشن 5 عرضه شود. 

حال نوبت شما است تا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از بازی GhostWire: Tokyo را با ما به اشتراک بگذراید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده