// سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۰

انتشار Phoenix Point برای کنسول‌‌ها

Phoenix Point که توسط خالق X-COM ساخته شده است به‌زودی برای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. سازندگان اطلاعاتی در مورد نسخه نسل نهمی این بازی به اشتراک گذاشتند.

بازی استراتژی نوبتی Phoenix Point که توسط سازنده‌ی بازی XCOM یعنی جولیان گولوپ در سال ۲۰۱۹ منتشر شد به‌زودی برای کنسول‌ها نیز عرضه می‌شود. این بازی در تاریخ ۹ مهرماه برای کنسول‌های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان با نام Behemoth Edition منتشر خواهد شد.

هر سه بسته الحاقی پیشین این بازی همراه‌با یک بسته‌ی الحاقی چهارم به نام Corusted Horizons در نسخه Behemoth Edition وجود خواهد داشت. بازیکنان کنسول همچنین می‌توانند منتظر یک UI و تنظیمات مخصوص کنترلر برای کنسول‌ها به همراه‌با یک بسته‌ی الحاقی اسلحه جدید باشند. در ادامه شما می‌توانید تریلر جدیدی که از بازی Phoenix Point: Behemoth Edition منتشر شده است و جزئیات بیشتری از آن را نیز ارائه می‌دهد ببینید.

بازی Phoenix Point همچنین برای کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد و همه کسانی که نسخه Behemoth Edition را برای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان خریداری می‌کنند می‌توانند این بازی را به‌صورت رایگان برای کنسول‌های نسل بعد آپگرید کنند.

Phoenix Point همان فرمول XCOM را با ویژگی‌های اضافی مانند دشمنانی که جهش می‌یابند و با استراتژی بازیکن سازگار می‌شوند، جناح‌های تحت کنترل هوش مصنوعی که با اهداف بازیکن رقابت می‌کنند و تاکتیک‌های کاملاً جدید جنگی گسترش می‌دهد. این بازی در سال ۲۰۴۷ روی زمین جریان دارد و شما در آن آخرین پایگاه باقی مانده را که در مقابل تهدید موجوداتی بیگانه مقابله می‌کند، فرماندهی می‌کنید.

این بازی در ابتدا در سال ۲۰۱۹ به‌عنوان بازی انحصاری فروشگاه Epic Games پیش از ورود به سایر فروشگاه‌های رایانه‌های شخصی در سال ۲۰۲۰ منتشر شد.

دانلود از آپارات


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده