نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۸

انتشار اطلاعات جدید از Forza Horizon 5 با محوریت مسابقات درگ و حیوانات بازی

پلی‌گراند گیمز اطلاعات جدیدی از بازی Forza Horizon 5 را با طرفداران به اشتراک گذاشته که جزئیاتی همچون مسابقات درگ، خودروهای کروکی و حیوانات در محیط بازی را شامل می‌شوند.

پلی گراند گیمز ازطریق وبسایت رسمی خود جزئیات جدیدی از قسمت بعدی مجموعه‌ی فورزا هورایزن را منتشر کرده است. توسعه‌دهندگان Forza Horizon 5 تاکنون عملکرد بسیار خوبی در اشتراک اطلاعات مربوط‌به این بازی با جامعه طرفداران داشتند و با برگزاری رویدادهای زنده و برنامه‌های مستمر، علاقه‌مندان را در جریان روند پیشرفت اثر جدید خود قرار می‌دهند. در همین راستا، اپیزود جدید برنامه !Forza Horizon 5: Let’s Go به معرفی شماری از ویژگی‌های جدید این بازی می‌پردازد. با زومجی همراه باشید.

توسعه‌دهندگان پلی گراند گیمز، ازطریق این ویدیو شماری از ویژگی‌های جدید این بازی را رسماً تأیید کردند که مسابقات درگ و خودروهای کروکی، مهم‌ترین مواردِ آن هستند. بازیکنان می‌توانند با فشردن استیک آنالوگ سمت چپ کنترلر خود، به‌صورت دستی اقدام به باز کردن سقف خودروهای کروک کرده و از جاده‌های زیبای مکزیک، نهایت لذت را ببرند. مسابقات درگ نیز به‌عنوان بخشی از فستیوال Horizon، هیجان این بازی ریسینگ را دوچندان خواهد کرد.

علاوه‌براین، فلامینگوها، خرها، بزها و غیره از جمله حیوانات بازی Forza Horizon 5 هستند. مجموعه بازی‌های Forza Horizon همواره از نظر جلوه‌های بصری یکی از بهترین تجربیات بازی‌های ریسینگ را به کاربر ارائه کرده و مطمئناً Forza Horizon 5 نیز از این اصل مستثنی نخواهد بود.

نمایی از یک خودرو در بازی Forza Horizon 5

پیش از این اعلام شده بود که Forza Horizon 5 دارای محیط‌های بسیار متنوع و تنوع آب و هوایی بسیار بالایی خواهد بود. همچنین علاوه‌بر بخش اصلی با نام Horizon Story که بازیکن را درگیر مسابقاتی جذاب با حضور شخصیت‌های مختلف می‌کند، بخش Horizon Arcade نیز وجود خواهد داشت که ۱۳۰ چالش مختلف را در قالب ۱۱ زیرمجموعه‌ی گوناگون در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. نسخه‌ی ایکس باکس سری ایکس Forza Horizon 5 به‌صورت 4K و ۳۰ فریم‌برثانیه اجرا می‌شود و هر دو نسخه‌ی نسل جدید بازی حالت ۶۰فریم‌برثانیه هم خواهند داشت.

بازی Forza Horizon 5 در تاریخ ۹ نوامبر (۱۷ مهر) برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پی سی و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. درنهایت می‌توانید با مراجعه به لینک زیر، به ویدیو کامل قسمت دوم برنامه Forza Horizon 5: Let’s Go! دسترسی داشته باشید.

تماشای ویدیو در یوتیوب

حال نوبت شما است تا درصورتیکه منتظر تجربه یک ریسینگ خوب و باکیفیت هستید، نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص بازی Forza Horizon 5 را با ما به اشتراک بگذراید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده