// شنبه, ۱۹ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۲

تریلر روز عرضه F1 2021 با محوریت بخش داستانی و مسابقات بازی

به‌تازگی تریلر روز عرضه بازی F1 2021 در دسترس قرار گرفته و در جریان آن شاهد بخشی از داستان و همچنین مسابقات بازی هستیم.

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های ریسینگ و شبیه‌ساز رانندگی باشید، احتمالا نسخه‌های مختلفی از مجموعه فرمول وان را تجربه کرده‌اید که جدا از ارائه تجربه‌ای متفاوت نسبت‌به سایر بازی‌های این سبک، یک شبیه‌ساز دقیق و سرگرم کننده هم به حساب می‌آید.

بازی F1 2021 در تاریخ ۲۲ تیر ماه (۱۳ ژوئیه) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود و حال تیم سازنده تریلر روز عرضه این بازی را در دسترس قرار داده است.

در جریان تریلر منتشر شده شاهد بخش داستانی و مسابقات بازی هستیم. در داستان این نسخه که Braking Point نام دارد، کاربران در نقش راننده‌ای قرار می‌گیرند که باید سطح و رتبه خود را در میان رانندگان فرمول ۲ ارتقا داده تا به مسابقات فرمول ۱ دسترسی پیدا کند. همچنین در Career Mode امسال هم شاهد اضافه شدن گزینه دو بازیکن هستیم. ازاین‌رو می‌توانید این حالت را درکنار یکی از دوستان خود تجربه کنید.

ازطرفی در Career Mode امسال شاهد ویژگی Real-Season Start هم هستیم. دراینجا می‌توانید به‌سراغ مسابقاتی بروید که در دنیای واقعی انجام شده و حتی نقطه شروع و ساختار قرار گیری ماشین‌ها را هم دقیقا مطابق با مسابقه واقعی انجام شده قرار دهید. همچنین می‌توانید در نقش راننده‌ای در آن مسابقه حضور داشته، قرار بگیرید. 

به علت مشکل پردازش ویدیو می‌توانید از یوتیوب تماشا کنید و به محض پردازش شدن، ویدیو در مطلب قرار داده می‌شود.

تماشا در آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده