// جمعه, ۱۸ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۹

کاوش در دنیای Jett: The Far Shore در تریلر جدید گیم پلی این بازی

به تازگی ویدیو تریلر جدیدی از گیم پلی بازی Jett: The Far Shore منتشر شده است که جزئیات بازی را نمایش می‌دهد.

بازی Jett: The Far Shore سال گذشته طی رویداد Future of Gaming برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و پی سی معرفی شد. این بازی در سبک ماجراجویی که توسط استودیوی بازی‌‌سازی Superbrothers و با همکاری Pine Scented در حال ساخته شدن است ابتدا قرار بود در طی تعطیلات ۲۰۲۰ عرضه شود اما تا تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۱ به تأخیر افتاد.

به تازگی ویدیو گیم پلی از این بازی منتشر شده است که در آن کارگردان بازی کرک ادامز در مورد جزئیات بازی بیشتر صحبت می‌کند. بازی Jett: The Far Shore یک بازی اکتشافی است که شامل جست و جو و اکتشاف در جهان می‌شود. این بازی به عنوان یک بازی کاملاً آرام، بدون جنگ و استخراج منابع توصیف شده است و در واقع شما در این بازی ترغیب می‌شوید که سبک قدم بردارید و از درگیری جلوگیری کنید. در بعضی مواقع شما اشکال مختلفی از موجودات زندگی را بررسی کرده و از ابزارهای خود برای درک نحوه زندگی آنها استفاده خواهید کرد. در بعضی مواقع، ممکن است به شما حمله شود و شما باید برای زنده ماندن هر آنچه را که لازم است انجام دهید.

مِی (Mei) شخصیت اصلی بازی در همان ابتدای داستان باید از عزیزان خود خداحافظی کند و وارد سفینه‌ای فضایی به نام جِت (Jett) شود و دست به ماجراجویی‌هایی بزرگ در کهکشان بزند؛ سفری هیجان‌انگیز که با غم دوری از محل زندگی همراه خواهد بود. علاوه بر ملاقات با سایر کاوشگران بین ستاره‌ا ، شخصیت اصلی Me رویاها و چشم اندازهای مختلفی خواهد دید که وضعیت روان او را بهتر نشان می‌دهد. در ادامه شما می‌توانید نگاهی به گیم پلی این بازی بیاندازید.

دانلود از آپارات


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده