// جمعه, ۱۸ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۱

مخفی کاری و مبارزات Deathloop در تریلر گیم پلی جدید این بازی

در جریان رویداد State of Play تریلر گیم‌پلی بازی Deathloop منتشر و در آن شاهد مخفی‌کاری، سیستم مبارزاتی و سایر ویژگی‌های بازی بودیم.

چند روز پیش بود که اعلام شد بامداد جمعه ۱۸ تیر ماه (۹ ژوئیه) قسمت جدید State of Play با محوریت بازی Deathloop پخش می‌شود. در انتهای مراسم شاهد نمایش تریلر گیم‌پلی ۹ دقیقه‌ای Deathloop بودیم. در جریان تریلر منتشر شده، شاهد گیم‌پلی شخصیت کول هستیم که درحال تلاش برای شکار الکسیس دورسی ملقب به The Wolf هستیم.

در بازی Deathloop بازیکنان به دو روش مخفی‌کاری و تیراندازی و سروصدا کردن می‌توانند به تجربه‌ی بازی بپردازند. هرکدام از این روش‌ها ویژگی‌های خود را دارد و بازیکن باتوجه‌به شیوه بازی کردن خود یا شرایط موجود در محیط، می‌تواند به‌سراغ یکی از این دو روش برود. همچنین در ادامه شاهد نمایش مهارت Reprises هستیم که درواقع یکی از ویژگی‌های بازی است. 

در جریان این مهارت بازیکنان می‌توانند به هنگام آسیب دیدن و قبل از کشته شدن، بازی را به عقب برگردانند. البته تنها یک بار قادر به استفاده از این ویژگی هستید. نکته جالب وجود شخصیت جولیانا در بازی است که در انتها، سر راه کول ظاهر شده و او را از بین می‌برد. به‌عبارتی ساختار Deathloop بدین صورت است که سایر بازیکنان می‌توانند جهان شما را Invade کرده و کار را برای‌تان سخت‌تر کنند. به‌نظر می‌رسد از نظر داستانی هم شاهد ارتباط‌هایی میان کول و جولیانا هستیم.

در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی بازی Deathloop را در زومجی تماشا کرده تا بیش‌ازپیش به مکانیسم‌های گیم‌پلی و ساختار بازی آشنا شوید. این بازی در تاریخ ۲۳ شهریور ماه (۱۴ سپتامبر) برای کامپیوتر و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده