// چهار شنبه, ۱۶ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۲

فروش جداگانه داک مدل OLED کنسول نینتندو سوییچ

از آن‌جایی که مدل‌های عادی کنسول نینتندو سوییچ هم می‌توانند روی داک مدل OLED قرار بگیرند، نینتندو این داک نینتندو سوییچ OLED را جداگانه هم به فروش می‌رساند.

دیروز شرکت ژاپنی نینتندو کنسول جدید خود به اسم Nintendo Switch (OLED model) با قیمت ۳۴۹.۹۹ دلار را معرفی کرد. یکی از پیشرفت‌های نینتندو سوییچ OLED نسبت به نینتندو سوییچ عادی این است که می‌توان به داک آن کابل LAN وصل کرد تا دستگاه با سیم به اینترنت وصل شود. اما نینتندو گفته بود که مدل عادی کنسول نینتندو سوییچ هم روی این داک (متصل‌کننده‌ی سوییچ به تلویزیون) قرار می‌گیرد. در نتیجه شاید گیمرهایی باشند که بخواهند فقط این داک جدید را برای کنسول نینتندو سوییچ عادی خود تهیه کنند.

خوش‌بختانه شرکت نینتندو تایید کرد که این داک به‌صورت جداگانه هم به فروش می‌رسد. منهای درگاه LAN داک جدید، پیشرفت‌های نینتندو سوییچ OLED نسبت به مدل عادی در چهار مورد خلاصه می‌شوند؛ پخش بهتر صدا، پایه‌ی بزرگ‌تر و تنظیم‌شونده، صفحه‌ی نمایش هفت اینچی OLED به‌جای صفحه‌ی نمایش ۶.۲ اینچی LCD و ۶۴ گیگ حافظه‌ی داخلی به‌جای ۳۲ گیگ حافظه‌ی داخلی.

تصویر مدل OLED کنسول نینتندو سوییچ با رنگ سیاه و سفید

نینتندو داک جدید نینتندو سوییچ OLED را در دو رنگ سفید و سیاه به‌صورت جداگانه به فروش می‌رساند. البته داخل پکیج آن نه کابل HDMI و نه آداپتور برق قرار نمی‌گیرد. همچنین نینتندو علاقه‌ای به ارسال این داک به‌صورت جداگانه برای خرده‌فروشی‌ها ندارد و فقط آن را در سایت رسمی خود می‌فروشد. شرکت ژاپنی هنوز قیمت جداگانه‌ی این داک جدید را اعلام نکرده است. داک عادی اکنون با دو قیمت ۴۰ و ۶۰ دلار در فروشگاه آنلاین رسمی نینتندو به فروش می‌رسد. نینتندو سوییچ OLED در تاریخ ۸ اکتبر (۱۶ مهر) عرضه می‌شود.


منبع The Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده