// چهار شنبه, ۱۶ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۵

آشنایی با محتویات بسته Bloodline بازی Watch Dogs Legion در تریلر جدید

تریلر جدیدی که بسته الحاقی Bloodline بازی Watch Dogs Legion را نشان می‌دهد، به‌همراه این DLC منتشر شد.

اگر اخبار را دنبال کرده باشید می‌دانید که یوبیسافت با معرفی بسته‌ی الحاقی Bloodlines، حسابی توجه هواداران سری واچ‌داگز را به‌خودش جلب کرده است؛ چرا که در این محتوا، ایدن پیرس، قهرمان محبوب و مرموز این مجموعه دوباره به خط اصلی داستان سری واچ‌داگز باز خواهد گشت و ما همچنین شاهد Wrench، کاراکتر محبوب بازی Watch Dogs 2، نیز خواهیم بود.

دارندگان Season Pass بازی Watch Dogs: Legion امروز با با عرضه‌ی بسته‌ی الحاقی Bloodline محتویات جدید زیادی دریافت خواهند کرد. Title Update 5 به تازگی منتشر شده است و اگرچه تمامی جزئیات آن اعلام نشده است اما در تریلر جدیدی که یوبیسافت منتشر کرده است، محتوای جدید ارائه شده در بسته‌ی الحاقی Bloodlines توضیح داده شده است. در ادامه شما می‌توانید این تریلر را تماشا کنید.

داستان بسته‌ی الحاقی Bloodlines قبل از رویدادهای بازی Watch Dogs Legion اتفاق می‌افتد. بسته‌ی الحاقی Bloodline به ترتیب روی Aiden Pearce و Wrench از بازی‌های Watch Dogs 1 و Watch Dogs 2 تمرکز دارد. هر دوی این کاراکترها باید با توماس رمپارت و ربات‌های قاتل جدیدش مبارزه کنند و در عین حال از زنده ماندن برادرزاده ایدن اطمینان حاصل کنند. هر شخصیت دارای توانایی‌های منحصر‌به‌فرد خود است.

Aiden از باتوم و هفت تیر مخصوص خود به همراه System Crash استفاده می‌کند تا سیستم الکترونیک اطراف را بهم بریزد. Wrench دارای یک هواپیمای بدون سرنشین و سلاح ویژه‌ای است که می‌تواند گلوله‌هایی را شلیک کند و اهداف مختلف را به اشکال مختلفی هک کند. هر دو‌ی این شخصیت‌ها به‌صورت آنلاین و در کمپین اصلی همراه‌با داشتن سیستم‌های پیشرفت منحصر‌به‌فرد خود قابل بازی هستند. 

سیزن‌پس Bloodline هم اکنون در دسترس دارندگان بازی واچ‌داگز لیجن قرار خواهد گرفته است. این محتوا علاوه بر محتویات داستانی جدید برای واچ‌داگز لیجن، دسترسی به بازی Watch Dogs 1 را هم برای خریدار خود،‌ فراهم می‌کند.

دانلود از آپارات


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده