// چهار شنبه, ۱۶ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۰

نمایش گیم پلی The Lord of the Rings: Gollum در تریلر جدید بازی

تریلر جدیدی از بازی The Lord of the Rings: Gollum منتشر شده که در آن تصاویر جدیدی از گیم‌پلی آن و بازی در قالب شخصیت معروف گولم نشان داده می‌شود.

اینکه شخصیت گولم از مجموعه‌ی محبوب ارباب حلقه‌ها پروتاگونیست یک بازی ویدیویی باشد، ممکن است برای خیلی‌ها دور از ذهن به‌نظر برسد. بااین‌حال، مدتی پیش بود که یک بازی اکشن-مخفی‌کاری معرفی شد که این کاراکتر شرور دنیای ارباب حلقه‌ها را در نقش شخصیت اصلی قرار می‌داد.

بازی The Lord of the Rings: Gollum در زمان معرفی‌اش قرار بود تنها برای کنسول‌های نسل نهم منتشر شود. بعدا سازندگان اعلام کردند که این بازی برای کنسول‌های نسل هشتم نیز عرضه خواهد شد. همچنین اوایل سال ۲۰۲۱ بود که اعلام شد بازی تأخیر خورده و در سال ۲۰۲۲ منتشر می‌شود.

حالا تریلر جدیدی از The Lord of the Rings: Gollum در جریان رویداد Nacon Connect پخش شده که در آن هرالد ریگلر، تهیه‌کننده‌ی استودیوی Daedalic Entertainment درباره‌ی بازی صحبت می‌کند و در همان حین تصاویری از گیم‌پلی بازی به نمایش درمی‌آید. او درباره‌ی برخی جنبه‌های بازی از جمله درگیری ذهنی گولم صحبت می‌کند.

ریگلر می‌گوید گولم در این بازی مدام با دو شخصیت خود درگیر است؛ یکی گولمی که دلبسته‌ی حلقه شده و دومی گولم قدیمی که عاقل‌تر بوده است. در این تریلر همچنین نگاهی داریم به برخی کاراکترهای رندرشده‌ی ارباب حلقه‌ها که مهم‌ترین آن‌ها جادوگر خردمند و معروف این مجموعه یعنی گندالف است. شما می‌توانید این تریلر را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

The Lord of the Rings: Gollum قرار است در پاییز سال ۲۰۲۲ و روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی منتشر شود.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی این بازی و حال‌و‌هوای آن چیست؟ به‌نظر شما بازی در نقش گولم جالب خواهد بود؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده