نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۵

Apex Legends توسط تعدادی از بازیکنان Titanfall هک شد

بازی بتل رویالApex Legends اخیراً توسط گروهی از بازیکنان ناراضی Titanfall که از هک شدن گسترده‌ی بازی مورد علاقه خود عصبانی بودند، هک شده است. 

Apex Legends بازی فوق‌العاده محبوب استودیوی ریسپاون، ظاهراً توسط جمعی از بازیکنان عصبانی و ناراضی Titanfall هک شده است. به نظر می‌رسد که علت این حمله، نارضایتی بازیکنان از هک شدن گسترده‌ی تایتان‌فال در موارد متعدد بوده است. بازیکنان و منابع مختلفی تأیید کردند که پیام‌هایی حاوی متن «Save Titanfall» یا «تایتان‌فال را نجات دهید» در بازی نمایش داده می‌شود. یک حساب توییتر به نام Apex Legends News نیز توییتی درباره این قضیه منتشر کرده که بازخوردهای زیادی را از سوی طرفداران دریافت کرده است.

البته این حمله هکری در وهله اول، بیشتر متوجه بازیکنانی بوده که از نسخه پی سی این بازی استفاده می‌کردند، اما بعد از گذشت مدتی، گزارش‌هایی مبنی بر مواجهه‌ی بازیکنان نسخه ایکس باکس Apex Legends با این قضیه منتشر شده است. ریسپاون نیز در پاسخ به این اتفاق، سرورهای خود را آپدیت کرده و به بازیکنان اطمینان داده که این مسئله به‌طور کامل رفع شده است.

بسیاری از طرفداران Apex Legends نیز از ضعف پروتکل‌های امنیتی ریسپاون در این مقیاس بزرگ اظهار نارضایتی کردند. چیزی که بیشتر در میان بازیکنان Titanfall دیده می‌شود. سایر بازیکنان نیز در همراهی با مشکلات کاربران Titanfall، درخواست رسیدگی به این موضوع را داشتند. با اینحال، ریسپاون هنوز واکنشی نسبت به این موضوع نشان نداده است.

نمایش پیام هک شدن بازی Apex Legends

اگرچه دیدن اینکه کاربران یک بازی ویدیویی چنان از وضعیت بازی ناامید و ناراضی شدند که به این شکل اقدام به رساندن پیام خود می‌کنند، اتفاقی ناراحت کننده و تأمل برانگیز است؛ اما باید این موضوع توجه داشت که حالا چندین سال از انتشار بازی Titanfall می‌گذرد و در چنین شرایطی، هک شدن بازی‌های آنلاین و چند نفره، اتفاقی رایج محسوب می‌شود.

فصل نهم Apex Legends که Legacy نام دارد، از تاریخ ۴ می (۱۴ اردیبهشت) آغاز شده است. در این فصل علاوه‌بر حالت Arena، شخصیت جدید Valkyrie، یک سلاح جدید، و تیروکمان Bochek به بازی اضافه است.

Apex Legends هم‌اکنون برای پی سی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کنسول‌های نسل نهمی سونی و مایکروسافت قابل دریافت است. نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده