// سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۰

جدول فروش انگلستان: صدرنشینی Mario Golf در دومین هفته انتشار

در جریان هفته منتهی به ۱۲ تیر ماه، بازی Mario Golf: Super Rush برای دومین هفته متوالی صدرجدول فروش هفتگی انگلستان را از آن خود کرده است.

در هفته گذشته شاهد عرضه بازی Mario Golf: Super Rush، انحصاری جدید نیتندو سوییچ بودیم و توانست صدر جدول انگلستان را از آن خود کند. این در حالی است که در هفته منتهی به ۱۲ تیر ماه (سه ژوئیه) هم همچنان صدرنشینی را دست خود نگه داشته است.

در هفته منتهی به ۱۲ تیر ماه بازی Mario Golf: Super Rush رتبه اول را از آن خود کرده و بازی FIFA 21 و Mario Kart Deluxe 8 هم در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند. این در حالی است که Animal Crossing: New Horizons در رتبه چهارم و نسخه نینتندو سوییچ Minecraft هم در رتبه پنجم قرار دارند.

در نیمه دوم جدول، بازی Ratchet and Clank: Rift Apart جایگاه ششم و GTA 5 هم جایگاه هفتم را به خود اختصاص داده‌اند. در انتهای جدول هم شاهد حضور بازی Super Mario 3D World + Bowser's Fury درکنار بازی‌های Resident Evil Village و The Legend of Zelda: Breath of the Wild در جایگاه‌های هشتم، نهم و دهم هستیم.

در ادامه می‌توانید ۱۰ بازی برتر جدول فروش هفتگی انگلستان در هفته منتهی به ۱۲ تیر ماه را در زومجی مشاهده و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

جدول فروش بریتانیا

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۱Mario Golf: Super Rushدومین صدرنشینی متوالی
۲۲FIFA 21-
۳۴Mario Kart Deluxe 8-
۴۵Animal Crossing: New Horizons-
۵۷نسخه نینتندو سوییچ Minecraft-
۶۳Ratchet and Clank: Rift Apart-
۷۱۳GTA 5بازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۸۱۰Super Mario 3D World + Bowser's Fury-
۹۱۵Resident Evil Villageبازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۱۰۲۶The Legend of Zelda: Breath of the Wildبازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش


منبع Gamesindustry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده