نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۶

پشتیبانی نسخه کامپیوتر Assassin’s Creed Valhalla از ویژگی‌های دوال‌ سنس

یوبیسافت با آپدیت بی‌سروصدای نسخه‌ی کامپیوتر Assassin’s Creed Valhalla پشتیبانی از تریگرهای تطبیقی و بازخورد لمسی دوال‌ سنس را به آن اضافه کرد.

بیش از یک ماه پیش پشتیبانی کامل از ویژگی‌های کنترلر دوال‌ سنس به نسخه کامپیوتر Metro Exodus: Enhanced Edition اضافه شد و این بازی نخستین اثری بود که ویژگی‌هایی نظیر تریگرهای تطبیقی و بازخورد لمسی در آن پیاده‌سازی شد. اکنون به‌نظر می‌رسد که این بازی راه را برای آثار دیگر هموار کرده است؛ زیرا در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Assassin’s Creed Valhalla نیز مسیر مشابهی را در پیش گرفته است.

همان‌طور که اخیراً رسانه‌ی VGC گزارش داده است، شرکت یوبیسافت بازی Assassin’s Creed Valhalla را آپدیت کرده است و این بازی اکشن نقش‌آفرینی اکنون هنگام استفاده از کنترلر DualSense روی کامپیوتر از تریگرهای تطبیقی و بازخورد لمسی پشتیبانی می‌کند. ویدیوی کوتاهی نیز برای نمایش نحوه‌ی عملکرد تریگرهای تطبیقی هنگام تیراندازی با کمان منتشر شده است که در ادامه می‌توان به تماشای آن نشست. البته کسانی که با کنسول پلی استیشن 5 به تجربه‌ی بازی Assassin’s Creed Valhalla پرداخته‌اند، قطعاً با چنین ویژگی‌هایی آشنایی دارند.

دانلود از آپارات

باتوجه‌به اینکه شرکت یوبیسافت هیچ اطلاعیه‌ای را برای اطلاع کاربران از این مورد منتشر نکرده است، این خبر باعث غافل‌گیری بازیکنان شده است. امیدواریم که بازی‌های کامپیوتری بیشتری در آینده‌ی نزدیک پشتیبانی کامل از دسته پلی استیشن 5 را دریافت کنند تا بازیکنان این پلتفرم نیز بتوانند تجربه‌ی لذت‌بخش‌تری داشته باشند. شما می‌توانید در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده