// دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۷

احتمال احیا مجموعه Donkey Kong با ساخت یک بازی و انیمیشن جدید

یکی از اینسایدرهای نینتندو به‌همراه سایت نینتندو لایف می‌گویند نینتندو به مناسبت سالگرد ۴۰ سالگی Donkey Kong قصد دارد یک بازی جدید و نوعی انیمیشن را برای این مجموعه معرفی کند.

طبق جدید اخبار بازی، وب‌سایت نینتندو لایف و Zippo که یکی از اینسایدرهای شناخته‌شده‌ی نینتندو است، هر دو گزارش داده‌اند که نینتندو درنظر دارد تا Donkey Kong را در سالگرد ۴۰ سالگی این مجموعه احیا کند و می‌خواهد مشابه همان کارهایی را که در سالگرد ۳۵ سالگی ماریو انجام داد، برای دانکی کونگ هم انجام دهد. زیپو در این خصوص می‌گوید: «از چندنفر شنیده‌ام که نینتندو پس از ماریو حالا برنامه دارد تا دانکی کونگ را به‌عنوان مجموعه‌ی چندرسانه‌ای بعدی خود مطرح کند.»

این اینسایدر در ادامه توضیح می‌دهد: «برای احیای دانکی کونگ فقط به ساخت یک بازی از آن بسنده نمی‌شود. برای این آی‌پی قرار است انیمیشن (البته منابع من مشخص نکرده‌اند که این انیمیشن فیلم خواهد بود یا سریال و فقط گفته‌اند انیمیشنی با حضور کاراکترهای دانکی کونگ در مراحل اولیه‌ی ساخت قرار دارد)، یک بخش اختصاصی دانکی کونگ در پارک تفریحی نینتندو و کالاهای مختلفی با تم این مجموعه ساخته شوند. همچنین قرار نیست که یک بازی جدید از دانکی کونگ ساخته و این مجموعه دوباره به فراموشی سپرده شود. نینتندو این‌بار در گسترش دنیای دانکی کونگ بسیار جدی است و این خبر خوبی برای طرفداران است.»

پارک تفریحی که زیپو به آن اشاره می‌کند درواقع همان پارک Super Nintendo World است که اگر این خبر صحت داشته باشد، احتمالا نینتندو با گسترش این پارک فضایی را درون آن به‌‌صورت اختصاصی با تم دانکی کونگ می‌سازد. آخرین نسخه‌ی اصلی این آی‌پی ۴۰ ساله ۷ سال پیش منتشر شد و خیلی‌ها باور دارند که احیای این مجموعه مدت‌ها است که به عقب افتاده است. پس می‌توان گفت که رویکرد نینتندو برای احیای دانکی کونگ با استفاده از روش‌های مختلف، منطقی به‌نظر می‌رسد.

کاراکترهای مجموعه بازی Donkey Kong

زیپو چند ماه پیش نیز اعلام کرده بود که نینتندو در حال کار روی نسخه‌ی جدید دانکی کونگ است. او در آن زمان گفته بود: «چهلمین سال تولد آن گوریل گنده فرارسیده است! هنوز نمی‌دانم که نینتندو چگونه می‌خواهد این رویداد را جشن بگیرد؛ ولی می‌دانم که یک بازی دوبعدی دانکی کونگ در شعبه‌ی توکیو در حال ساخت است. استودیوی Retro سرش با کارهای دیگر مشغول است و به همین خاطر نینتندو وظیفه‌ی ساخت دانکی کونگ جدید را خود برعهده گرفته است. البته نباید انتظار داشته باشید که دانکی کونگ جدید با پسوند Country منتشر شود؛ چراکه شعبه‌ی توکیو نینتندو علاقه‌ای ندارد دنباله‌ی بازی‌ای را توسعه دهد که خودش نساخته است.»

البته خود نینتندو هنوز این اخبار را به‌صورت رسمی اعلام نکرده و تا آن زمان نمی‌توان از صحت یا عدم صحت آن‌ها مطمئن بود. همان‌طور که بالاتر گفته شد، در این چند سال بازی جدیدی از دانکی کونگ ساخته نشده و در سال گذشته میلادی تنها دو بازی Donkey Kong Country و Donkey Kong Country 2 روی سرویس نینتندو سوییچ آنلاین منتشر شدند.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا شما هم یکی از طرفداران دانکی کونگ هستید که مدت‌ها است منتظر معرفی بازی جدیدی از این مجموعه هستند؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده