نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۰

ثبت نشان تجاری نسخه بعدی The Dark Pictures

درحالیکه همه منتظر عرضه بازی House of Ashes هستند، به‌تازگی استودیوی سوپرمسویر گیمز، خالق مجموعه The Dark Pictures، نشان تجاری نسخه بعدی را نیز ثبت کرده است.

اگر از طرفداران بازی‌های ترسناک باشید، احتمال زیاد حداقل یکی از نسخه‌های سری The Dark Pictures، ساخته استودیوی سوپرمسویر گیمز را تجربه کرده‌اید. مجموعه‌ای که تابه امروز دو نسخه از آن یعنی Man of Medan و Little Hope برای کاربران پلتفرم پی سی و کنسول‌های نسل هشتم روانه بازار شده است.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش یکی از کاربران در شبکه اجتماعی توییتر با انتشار تصویری از ثبت نشان تجاری نسخه بعدی مجموعه The Dark Pictures خبر داد. اگرچه این نشان تجاری اطلاعات و جزییاتی درخصوص این بازی را ارایه نمی‌دهد اما لوگوی آن از نام این نسخه پرده‌برداری کرده است. به‌نظر می‌رسد پس از House of Ashes، نسخه چهارم این مجموعه تحت عنوان The Devil in Me در قفسه‌های فروشگاه‌ها دیده خواهد شد.

 طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده قرار است سومین نسخه از این سری یعنی بازی The Dark Pictures Anthology: House of Ashes در تاریخ سی مهر (۲۲ اکتبر) برای پی سی، کنسول‌های نسل هشتم، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد.

اگر شما هم از طرفداران بازی‌های ترسناک و مجموعه The Dark Pictures هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص بازی احتمالی The Devil in Me را با ما به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده