// دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۵

نسخه تست آلفا بازی جدید Call of Duty در Battle.net و PSN دیده شد

برخی کاربران متوجه شده‌اند که بیلد آلفا جدیدترین بازی کالاف دیوتی، جهت تست‌های داخلی اکتیویژن روی پلتفرم‌هایی چون Battle.net و PSN بارگذاری شده است.

مدتی است که از نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۱ عبور کرده‌ایم و این به این معنی است که به زمان رونمایی از جدیدترین نسخه‌ی مجموعه‌ی Call of Duty توسط اکتیویژن نزدیک می‌شویم. در همین راستا، اخبار حاکی از این است که بیلد آلفا بازی جدید کالاف دیوتی جهت تست‌های داخلی روی پلتفرم‌های مختلفی بارگذاری شده است. Helba_The_AI، کاربر توییتر متوجه شده که این نسخه از بازی همراه‌با فایل‌های آن تحت نام Slipstream در فروشگاه Battle.net وجود دارد. همچنین کاربر دیگری به نام PlayStationSize گزارش داده که نسخه‌ی آلفای Slipstream را برای پلی استیشن 5 در سرورهای پلی استیشن نتورک دیده است.

این اولین‌ بار نیست که نسخه‌های تست آلفا بازی‌های کالاف دیوتی با اسم رمز روی پلتفرم‌های مختلف دیده می‎‌شوند. برای مثال، چند ماه قبل از عرضه‌ی Call of Duty: Black Ops Cold War، بیلد آلفای آن تحت نام The Red Door در فروشگاه مایکروسافت دیده شده بود. درکل به‌نظر می‌رسد ماه ژوئیه زمانی است که اکتیویژن برای تست داخلی بازی‌های کالاف دیوتی انتخاب می‌کند و امسال نیز از این قاعده مستثنی نیست.

در این چندوقت شایعاتی درخصوص کالاف دیوتی جدید پخش شده که برای مثال می‌گویند نام آن Call of Duty: Vanguard است و دوباره بازیکنان را به دوران جنگ جهانی دوم می‌برد. همچنین گفته شده کالاف دیوتی جدید از موتور IW8 که در ساخت Modern Warfare سال ۲۰۱۹ به کار رفته بود، استفاده می‌کند. علاوه‌ بر این، اکتیویژن تایید کرده که Sledgehammer Games هدایت ساخت نسخه جدید مجموعه را برعهده دارد.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک  بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده