// دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۶

استودیو سازنده Beyond Good and Evil 2 روی یک بازی جدید کار می‌کند

به نظر می‌آید که استودیو Ubisoft Montpellier مشغول کار یک پروژه‌ی دیگر علاوه‌بر بازی Beyond Good and Evil 2 باشد.

آغاز فرایند توسعه بازی Beyond Good and Evil 2 اولین‌بار در سال ۲۰۰۷ تأیید شد و بعد از آن طی یک دوره طولانی هیچ خبری از این بازی تا سال ۲۰۱۷ منتشر نشد. پس از آن نیز چندین به‌روزرسانی کوتاه و چندین تریلر CG از این بازی منتشر شد و دوباره این بازی در سکوت خبری فرو رفت. ما تقریبا مطمئن هستیم که این بازی به این زودی‌ها منتشر نخواهد شد به‌دلیل اینکه هیچ ویدیویی از گیم‌پلی آن پخش نشده است.

طی جدیدترین اخبار به نظر می‌رسد که توسعه‌دهندگان بازی Beyond Good and Evil 2 مشغول کار روی یک بازی دیگر نیز هستند. استودیوی Ubisoft Montpellier، استودیوی سازنده‌ی بازی Beyond Good and Evil 2، اخیراً صفحه‌ی LinkedIn خود را به روز کرده است و می‌گوید که آن‌ها به‌دنبال جذب افراد برای کمک به آن‌ها در کار کردن روی بازی ذکر شده و یک پروژه‌ نامشخص هستند. بنابراین ما هنوز چیزی در مورد زمان عرضه بازی Beyond Good and Evil 2 نمی‌دانیم اما می‌دانیم که آن‌ها هنوز روی آن کار می‌کنند.

مدیرعامل شرکت یوبیسافت سال گذشته در خلال نشست پرسش و پاسخ مقامات این شرکت با خبرنگاران درباره روند توسعه بازی Beyond Good & Evil 2 بعد از جدایی میشل انسل، کارگردان بازی، میزان پیشرفت بازی را «کاملاً مطلوب» توصیف کرد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده