// یکشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۰

مبارزه با رباتی غول‌ پیکر در تریلر جدید گیم‌ پلی ریمیک System Shock

تریلری نسبتا طولانی از ریمیک بازی System Shock منتشر شده که در آن جنبه‌های متنوعی از گیم‌پلی این بازی شوتر ترسناک به نمایش درمی‌آید.

طرفداران بازی System Shock مدت‌ها است که منتظر عرضه‌ی نسخه‌ی ریمیک آن هستند که توسط Nightdive Studios در حال ساخت است. حال این استودیو برای مشتاقان این بازی یک تریلر گیم‌پلی نسبتا طولانی منتشر کرده تا کمی انتظار را برای انتشار آن آسان‌تر کند. در این تریلر ۷ دقیقه‌ای جنبه‌های مختلفی از گیم‌پلی ریمیک سیستم شاک نشان می‌‌شود؛ از هک کردن و گشت‌و‌گذار در محیط گرفته تا پیدا کردن راه‌های فرعی و مبارزه با سایبورگ‌ها و موجودات جهش‌یافته.

در پایان تریلر نیز شاهد هستیم که شخصیت اصلی بازی تمام مهمات شات‌گان خود را روی یک ربات غول‌پیکر خالی می‌کند و سرانجام در لحظات آخر و زمانی‌که امیدی به پیروزی ندارد، ربات مذکور را با سلاح کوچک‌تری از پای درمی‌آید. شما می‌توانید این تریلر را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

سیستم شاک را می‌توان یکی از بازی‌های مهمی دانست که در شکل‌دهی به سبک شوتر نقش مهمی داشتند. بسیاری باور دارند که این بازی پایه‌گذار شاخه‌ای از بازی‌های شوتر بوده که درنهایت به ساخت مجموعه‌هایی چون بایوشاک و دیس‌آنرد انجامیده است.

سیستم شاک داستان هکری را تعریف می‌کند که در یک ایستگاه فضایی به نام ایستگاه سیتادل از خواب بیدار می‌شود و خود را در فضایی ترسناک و پر از ربات‌ها و موجودات متخاصم پیدا می‌کند. کنترل این ایستگاه فضایی به‌دست SHODAN، هوش مصنوعی شیطانی افتاده است. گفتنی است که SHODAN یکی از به‌یادماندنی‌ترین آنتاگونیست‌های تاریخ بازی‌های کامپیوتر بوده است.

همچنین در صورت تمایل می‌توانید ریمیک System Shock را از فروشگاه اپیک گیمز، استیم و GOG با قیمت ۴۵ دلار پیش‌خرید کنید. البته ریمیک سیستم شاک قرار نیست در انحصار پلتفرم پی سی باشد و این‌طور این‌طور که سازندگان قول داده‌اند، برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان هم عرضه خواهد شد. بازه‌ی انتشار این بازی نیز برای تابستان ۲۰۲۱ تعیین شده است.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی ریمیک سیستم شاک چیست؟ نظرات خود را در این خصوص با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع PC Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده