نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۰

لغو توسعه بخش Invasion بازی DOOM Eternal ؛ ساخت یک حالت جدید

براساس بیانیه رسمی منتشر شده توسط استودیوی id software، روند توسعه حالت Invasion Mode بازی DOOM Eternal متوقف شده و به‌جای آن یک حالت جدیدی در دست ساخت است.

ساعاتی پیش بود که استودیوی اید سافتور، سازنده بازی DOOM Eternal، با انتشار بیانیه‌ای در حساب رسمی توییتر خود از لغو روند توسعه حالت Invasion Mode بازی خبر داد. حالتی که اوایل سال گذشته معرفی شد و به گیمرها این امکان را می‌داد تا در قالبی مشابه بازی Dark Souls به دنیای سایر بازیکنان همچون یک اهریمن حمله کنند.

مارتی استراتن، مدیر اجرایی بازی DOOM Eternal، ضمن تایید این خبر به‌صورت رسمی اعلام کرد که تیم سازنده تمرکز خود را روی توسعه یک حالت تک‌نفره جدیدی تحت عنوان Horde mode معطوف کرده‌ است. تا این لحظه اما هیچ جزییاتی درخصوص تاریخ عرضه این بخش جدید اعلام نشده است، اما خوشبختانه به‌نظر می‌رسد تا انتشار اطلاعات تکمیلی نباید مدت زمان نسبتا زیادی را منتظر ماند.

چنانچه زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که به‌تازگی تیم سازنده به‌روزرسانی کنسول‌های نسل نهم بازی DOOM Eternal را در دسترس علاقه‌مندان قرار داده است. با دریافت این آپدیت گیمرها می‌توانند این بازی شوتر را با قابلیت ری تریسینگ و با نرخ ۱۲۰ فریم برثانیه تجربه کنند.

در حال حاضر بازی DOOM Eternal برای پلتفرم پی سی، کنسول‌های نسل هشتم، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و همچنین نینتندو سوییچ در بازار موجود است.

این تغییر رویکرد استودیوی id software باعث ایجاد هیجان در بخشی از طرفداران بازی و خشم و نارضایتی در گروهی دیگر شده است. شما جزو کدام دسته هستید؟ لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده