// جمعه, ۱۱ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۰

تاریخ انتشار بسته الحاقی Mr. X Nightmare بازی Streets of Rage 4

استودیو Dotemu به‌تازگی تاریخ انتشار بسته الحاقی Mr. X Nightmare بازی Streets of Rage 4 را با انتشار یک تریلر اعلام کرده است.

Streets of Rage 4 را می‌توان یکی از بهترین بازی‌های عرضه شده چندسال اخیر در سبک Brawler و Beat 'em Up دانست که بازخوردهای بسیار خوبی را هم از سوی منتقدان و کاربران بازی‌های ویدیویی کسب کرد.

مدتی پیش بود که استودیو Dotemu، سازنده و ناشر Streets of Rage 4، بسته الحاقی Mr. X Nightmare را معرفی کرد. در این بسته الحاقی بازیکنان به سه شخصیت جدید از جمله شیوا دسترسی پیدا خواهند کرد. همچنین شاهد دو حالت جدید به نام سروایول و شبیه‌ساز هم خواهیم بود که هرکدام ساختار مخصوص به خود را دارد. برای مثال در حالت سروایول که ارزش تکرار بالایی هم دارد، شاهد حرکات جدیدی از سوی شخصیت‌های بازی خواهیم بود و در انتهای هر موج از دشمنان، پرک‌هایی برای ارتقای شخصیت درنظر گرفته شده است.

این در حالی است که به‌تازگی استودیو Dotemu تریلر جدیدی را از بازی Streets of Rage 4 منتشر کرده است. در جریان تریلر منتشر شده شاهد معرفی ویژگی‌های جدید بسته الحاقی ذکر شده درکنار تاریخ انتشار آن هستیم. Mr. X Nightmare در تاریخ ۲۴ تیر ماه (۱۵ ژوئیه) برای کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. همچنین اعلام شده که این بسته الحاقی هشت دلار قیمت خواهد داشت.

در زیر هم می‌توانید تریلر منتشر شده از محتویات و تاریخ انتشار بسته الحاقی Mr. X Nightmare را در یوتیوب تماشا و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

تماشا از یوتیوب


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده