نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۷

کمپین داستانی جدید برای بازی Dreams

Megapenguin Rehatched نام بخش داستانی جدید بازی Drems است که در آن استودیوی مدیا مولکول با همکاری کاربران بازی آن را به پیش می‌برد.

شاید در نگاه اول بازی Dreams، ساخته استودیوی مدیا مولکول، همانند بازی‌های بزرگ و به اصطلاح بلاک‌ باستری پلی استیشن به‌نظر نرسد، اما رفته‌رفته به‌لطف پشتیبانی فوق‌العاده تیم سازنده، به یک اثر پرطرفدار و موفق تبدیل شده است. 

حال در جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی استودیوی مدیا مولکول ساخته خود را یک قدم جلوتر برده و از کمپین داستانی جدید بازی دریمز رونمایی کرده است. این بخش جدید که تحت عنوان Megapenguin Rehatched معرفی شده درواقع یکی از منحصربه‌فردترین نمایش‌های بازی در نمایشگاه E3 2018 را به آن اضافه می‌کند.

ویژگی اصلی و متمایز کننده حالت Megapenguin Rehatched این است که این بخش با همکاری مدیا مولکول و جامعه کاربری وسیع بازی دریمز به جلو می‌رود و شکل می‌گیرد؛ به‌طوریکه سه مرحله ابتدایی این کمپین توسط تیم سازنده ساخته و عرضه شده است اما ادامه آن کاملا بستگی به گیمرها دارد. احتمالا این موضوع شاید کمی مبهم به‌نظر برسد. داستان به این صورت است که شما به‌عنوان مثال می‌توانید با استفاده از ابزارها و ویژگی‌های جدیدی که تیم سازنده در بازی در اختیارتان قرار داده است، مراحل دلخواه خود را ساخته و پس از ارزیابی توسط تیم سازنده، آن‌ها را منتشر کنید. 

بازی دریمز اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. درصورتی که هنوز با ساخته استودیوی مدیا مولکول آشنایی کافی ندارید، می‌توانید بررسی بازی Dreams را مطالعه کنید.

حال نوبت شما است تا نظرات و پیش‌بینی‌های خود نسبت‌به بخش جدید و خلاقانه بازی دریمز را با ما و سایر مخاطبان زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده