// چهار شنبه, ۹ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۰

جدول فروش هفتگی انگلستان: صدرنشینی Mario Golf: Super Rush در هفته اول انتشار

در جریان هفته منتهی به پنج تیر ماه، بازی Mario Golf: Super Rush توانسته است صدرجدول فروش هفتگی انگلستان را از آن خود کند.

در هفته گذشته و جدول فروش هفتگی انگلستان، بازی Ratchet and Clank: همچنان به صدرنشینی خود ادامه داده بود و حال در جریان هفته منتهی به پنج تیر ماه (۲۶ ژوئن) شاهد صدرنشینی جدیدترین انحصاری نینتندو سوییچ هستیم.

در این هفته بازی Mario Golf: Super Rush توانست صدرجدول فروش هفتگی انگلستان را از آن خود کند. در ادامه بازی FIFA 21 در جایگاه دوم و Ratchet and Clank: Rift Apart در جایگاه سوم قرار گرفته است. همچنین بازی Mario Kart 8 Deluxe در جایگاه چهارم و Animal Crossing: New Horizons جایگاه پنجم را به خود اختصاص داده‌اند.

در نیمه دوم جدول هم Assassin's Creed Valhalla در رتبه ششم و نسخه نینتندو سوییچ Minecraft جایگاه هفتم را از آن خود کرده‌اند. این در حالی است که Scarlet Nexus تازه عرضه دیگر این هفته هم رتبه هشتم را به خود اختصاص داده است. در انتهای جدول هم بازی‌های Ring Fit Adventure و Super Mario 3D World + Bowser's Fury به‌ترتیب رتبه‌های نهم و دهم را از آن خود کرده‌اند.

در زیر می‌توانید ۱۰ بازی برتر جدول فروش هفته منتهی به پنج تیر ماه چارت انگلستان را در زومجی مشاهده و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

جدول فروش بریتانیا

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱-Mario Golf: Super Rushهفته اول انتشار
۲۳FIFA 21-
۳۱Ratchet and Clank: Rift Apartاز دست دادن صدر پس از دو هفته
۴۴Mario Kart 8 Deluxe-
۵۶Animal Crossing: New Horizons-
۶۱۲Assassin's Creed Valhallaبازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۷۸نینتندو سوییچ Minecraft-
۸-Scarlet Nexusهفته اول انتشار
۹۱۴Ring Fit Adventureبازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۱۰۹Super Mario 3D World + Bowser's Fury-


منبع Gamesindustry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده