نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۸ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۸

رده‌بندی یک بازی جدید از استودیوی Id Software

ساعاتی پیش سازمان رده‌بندی استرالیا بازی جدید و مرموزی از استودیوی Id Software با برچسب مناسب برای بزرگسال را فهرست کرد.

به‌تازگی یک سازمان رده‌بندی استرالیا یک پروژه مرموز و جدید از استودیوی Id Software تحت نام رمزی Project 2021B را ثبت و فهرست کرده است. در حالی‌که هنوز جزییاتی از این بازی منتشر نشده است، اما باتوجه به اطلاعات ارائه شده در وبسایت این سازمان، به‌نظر می‌رسد ساخته استودیوی Id Software درواقع یک بازی مولتی پلتفرم با المان‌های چندنفره و آنلاین محور خواهد بود. برچسب بزرگسال پروژه Project 2021B حاکی از یک بازی خشن و درگیرانه‌ای است.

نکته جالب توجه این است که اوایل سال میلادی بود که سازمان رده‌بندی استرالیا (ACB) از یک پروژه از استودیوی Id Software با نام رمزی Project 2021A پرده‌براری کرده بود؛ پروژه‌ای که پس از مدتی مشخص شد که درواقع بازی Doom 3: VR Edition است.

باتوجه به اینکه از انتشار بازی Doom Eternal مدت زمان زیادی نگذشته است، معرفی و عرضه یک بازی کاملا جدید توسط استودیوی Id Software بعید به‌نظر می‌رسد. بازی Doom 3: VR و به‌مناسبت ۲۵ سالگی بازی Quake، یک نسخه از این اثر شوتر می‌توانند گزینه‌های منطقی‌تری برای پروژه آینده Id Software یا همان Project 2021B باشند.

حال باید منتظر انتشار اطلاعات رسمی از بازی جدید Id Software ماند و دید این استودیوی پرآوازه چه دستپختی برای طرفداران خود تدارک دیده است. لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده