// شنبه, ۵ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۸

شایعه: توسعه بازی Redfall از سال ۲۰۱۷ آغاز شده است

شایعه‌ای مطرح شده که می‌گوید مراحل ساخت Redfall، جدیدترین بازی انحصاری استودیوی آرکین از سال ۲۰۱۷ شروع شده است.

استودیوی آرکین قرار است امسال بازی Deathloop را برای پلی استیشن 5 و پی سی منتشر کند؛ اثری که تا یک سال در انحصار کنسول نسل نهمی سونی باقی خواهد ماند. البته آن‌ها در کنفرانس مشترک مایکروسافت و بتسدا از آی‌پی جدید دیگر خود یعنی Redfall رونمایی کردند که انحصاری ایکس باکس خواهد بود. ردفال یک بازی شوتر است که وقایع آن در جزیره‌‌ای در ایالت ماساچوست آمریکا جریان دارد و بازیکنان را به جنگ علیه خون‌آشام‌ها می‌فرستد. این بازی به‌صورت تک نفره و کواپ قابل بازی است.

شایعات درخصوص معرفی ردفال از ماه‌ها قبل از برگزاری E3 2021 پخش شده بود. بااین‌حال، این‌طور که به‌نظر می‌رسد توسعه‌ی این بازی تازه شروع نشده و درواقع مراحل ساخت آن سال‌ها پیش کلید خورده است. کاربر توییتر به‌نام Timur22 که قبلا موارد این‌چنینی را از بازی‌های مختلف فاش کرده بود، به‌تازگی تصویری را از پروفایل شغلی یکی از کارکنان ارشد شعبه‌ی آستین استودیوی آرکین به اشتراک گذاشته که در آن اشاره شده مراحل تحقیق‌و‌توسعه و ایده‌پردازی ردفال از ماه اوت ۲۰۱۷ (مرداد-شهریور ۹۶) شروع شده بود. باتوجه‌به اینکه ردفال برای انتشار در تابستان ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده، این خبر یعنی توسعه‌ی بازی قرار است پنج سال طول بکشد.

کاراکترهای بازی Redfall در خیابان

البته اینسایدری به‌نام Klobrille اشاره می‌کند که توسعه‌ی اصلی بازی دیرتر شروع شده است. این فرد می‌گوید که روند اصلی ساخت Redfall احتمالا چند ماه پس از عرضه‌ی بسته‌ی الحاقی Prey: Mooncrash آغاز شده است. گفتنی است که بسته‌ی الحاقی مذکور در ژوئن ۲۰۱۸ (خرداد ۹۷) برای بازی پری منتشر شد.

هنوز اطلاعات زیادی از ردفال منتشر نشده و در حال حاضر تنها می‌دانیم که یک بازی جهان باز است و قرار نیست صرفا یک اثر اکشن سرراست باشد و بازیکنان در آن باید برای روبه‌رو شدن با دشمنان سرسخت و باس‌ها هوشمندانه عمل کنند. بازی Redfall برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی عرضه خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی ردفال و حال‌و‌هوای آن چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده