// جمعه, ۴ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۹

تریلر جدید Halo: The Master Chief Collection با محوریت معرفی فصل هفتم بازی

فصل هفتم Halo: The Master Chief Collection در دسترس قرار گرفته که یک نقشه‌ی جدید برای Halo 3 و آیتم‌های دیگری را به این کالکشن اضافه می‌کند.

Halo: The Master Chief Collection تقریبا هفت سال پیش منتشر شده و مایکروسافت هنوز از آن پشتیبانی و موارد تازه‌ای را به آن اضافه می‌کند. این کالکشن به‌تازگی فصل هفتم خود را دریافت کرده که محتوای قابل‌توجه‌ای را به بازی اضافه می‌کند. در این فصل علاوه‌بر اضافه شدن آیتم‌های تزئینی، یک نقشه‌ی جدید برای Halo 3 معرفی شده که Edge نام دارد.

همچنین در Halo: Reach گزینه‌ی جست‌و‌جو برای بازی‌های آنلاین کاستوم اضافه شده که بازیکنان با استفاده از آن می‌توانند بازی‌های آنلاین شخصی‌سازی‌شده‌‌ی افراد دیگر را پیدا و به آن وارد شوند. علاوه‌براین، هر دو نقشه‌ی جدید هیلو 3 یعنی اج و واترفال، در سوشال مچ‌میکینگ در دسترس قرار گرفته‌اند. شما می‌توانید تریلر فصل هفتم Halo: The Master Chief Collection را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Halo: The Master Chief Collection روی ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس است. نظرات خود را درباره‌ی محتوای فصل هفتم با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. همچنین بازی Halo Infinite قرار است در تعطیلات ۲۰۲۱ عرضه شود.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده