// پنجشنبه, ۳ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۶

Sniper Ghost Warrior Contracts 2 در راه پلی استیشن 5

ویژگی‌های جدید نسخه‌ی پلی استیشن 5 بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 با انتشار تریلری معرفی شد.

بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 از استودیوی CI Games قرار است با فاصله گرفتن از حال‌و‌هوای اروپای شرقی بازی قبلی، بازیکنان را این‌بار به محیط بیابانی خاورمیانه ببرد. پیش از این اعلام شده بود که این بازی در تاریخ ۱۴ خرداد برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و پی سی منتشر خواهد شد اما تاریخ انتشار نسخه‌ی پلی استیشن ۵ این بازی پیش از این تأخیر خورده بود.

نسخه پلی استیشن ۵ این بازی از چندین گزینه گرافیکی و عملکردی پشتیبانی خواهد کرد و همچنین از چندین ویژگی منحصر‌به‌فرد کنسول پلی استیشن ۵ مانند ویژگی Haptic Feedback و تریگرهای ویژه دسته‌ی دوال سنس نیز برخوردار خواهد بود.

بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 هم اکنون برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی در دسترس است و خوشبختانه دارندگان نسخه پلی استیشن ۴ می‌توانند به رایگان نسخه‌ی پلی استیشن ۵ این بازی را دریافت کنند. این بازی می‌تواند با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه با رزولوشن ۱۰۸۰ یا نرخ ۳۰ فریم در ثانیه با وضوح 4K اجرا شود. عدم وجود نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه برای این بازی کمی ناامید کننده است زیرا بازی‌ها می‌توانند با سخت‌افزار جدید کنسول‌های نسل جدید حداقل برای یک تجربه 4K / ۶۰ فریم اقدام کنند.

پیش از این سازندگان تریلری را از مکان وقوع Sniper Ghost Warrior Contracts 2 منتشر کرده‌اند که یک کشور خیالی به نام Kuamar است. این کشور تحت حاکمیت یک رئیس‌جمهور مستبد به نام عمر البکر قرار دارد و همسر او نیز که بی‌بی راشیدا نام دارد، در کنارش در سیاست دخالت دارد. در ادامه شما می‌توانید در تریلر جدیدی که از این بازی منتشر شده است، ویژگی‌های نسخه‌ی پلی استیشن ۵ این بازی را ببینید.

دانلود از آپارات


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده