// پنجشنبه, ۳ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۵

بازی Space Jam: A New Legacy در سبک بیت ام آپ معرفی شد

به تازگی بازی Space Jam: A New Legacy The Game معرفی شد و کاربران ایکس باکس گیم پس به این بازی دسترسی زودهنگام خواهند داشت.

مدتی پیش بود که فیلم Space Jam: A New Legacy معرفی شد و شاهد حضور لبران جیمز، ستاره تیم لیکرز، در این فیلم بودیم. این در حالی است که به‌تازگی، بازی Space Jam: A New Legacy The Game هم معرفی شده که همزان با فیلم، در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

بازی Space Jam: A New Legacy The Game توسط استودیو دیجیتال اکلیپس (Digital Eclipse) در حال توسعه است که درگذشته کالکشن‌هایی نظیر Mega Man Legacy Collection، Disney Afternoon Collection و Street Fighter 3th Anniversary Collection را در کارنامه خود دارند. دراین‌میان اشاره کنم که با یک بازی Beat 'em Up طرف هستیم و درجریان آن بازیکنان هدایت لبران جیمز، لولا بانی و باگز بانی را برعهده خواهند گرفت.

حال شما وظیفه دارید تا راه خود را در سرورهای شرکت برادران وارنر پیش برده و هوش مصنوعی AI G را از بین ببرید. درادامه مشخص شده که بازی در تاریخ ۱۰ تیر ماه (۱۱ جولای) ابتدا برای کاربران ایکس باکس گیم پس آلتیمیت عرضه خواهد شد. سپس در تاریخ  ۲۴ تیر ماه (۱۵ جولای) سایر کاربران ایکس باکس و کامپیوتر به این بازی دسترسی خواهند داشت. 

در انتها مشخص شده که ایکس باکس سه باندل کنترلر لیمیتد ادیشن را هم برای این بازی تولید خواهد کرد که هرکدام از آن‌ها، با محوریت یکی از کاراکترهای فیلم ساخته خواهد شد. دراین‌میان کنترلرهای The Goon Squad و Serververse تنها دراختیار کاربران آمریکای شمالی قرار خواهد گرفت. این در حالی است که Tune Squad برای تمامی کاربران در دسترس است و کاربران به‌واسطه‌ی فروشگاه مایکروسافت و آمازون می‌توانند دسته‌های مدنظر خود را خریداری کنید. 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده