// چهار شنبه, ۲ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۵

جدول فروش هفتگی انگلستان: صدرنشینی Ratchet and Clank در دومین هفته انتشار

در جریان جدول فروش هفتگی انگلستان در هفته منتهی به ۲۹ خرداد ماه، شاهد صدرنشینی Ratchet and Clank: Rift Apart برای دومین هفته متوالی هستیم.

هفته گذشته، Ratchet and Clank: Rift Apart اولین هفته عرضه خود را پشت سر گذاشت و توانست صدرجدول فروش هفتگی انگلستان را هم از آن خود کند. این در حالی است که در جریان دومین هفته عرضه هم شاهد صدرنشینی جدیدترین ساخته اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) هستیم.

در هفته منتهی به ۲۹ خرداد ماه، بازی Ratchet and Clank: Rift Apart رتبه اول را از آن خود کرده است و شاهد یک مورد بسیار جالب هستیم. بازی Minecraft Dungeon توانسته است با صعود ۲۸ پله، به رتبه دوم دست پیدا کند. در ادامه بازی FIFA 21 در جایگاه سوم و بازی Mario Kart 8 Deluxe هم در جایگاه چهارم قرار گرفته است. دراین‌میان بازی Resident Evil Village هم توانسته است رتبه پنجم را کسب کند.

در نیمه دوم جدول، بازی Animal Crossing: New Horizons در جایگاه ششم و بازی Spider-Man: Miles Morales در جایگاه هفتم قرار گرفته است. در پایین جدول هم نسخه نینتندو سوییچ Minecraft و همچنین بازی‌های Super Mario 3D World + Bowser's Fury و Grand Theft Auto V هم توانسته‌اند به‌ترتیب رتبه‌های هشتم، نهم و دهم را کسب کنند.

در ادامه می‌توانید ۱۰ بازی پرفروش هفته منتهی به ۲۹ خرداد چارت بریتانیا را در زومجی مشاهده و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

جدول فروش بریتانیا

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۱Ratchet and Clank: Rift Apart-
۲۳۰Minecraft Dungeonبازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۳۲FIFA 21-
۴۳Mario Kart 8 Deluxe-
۵۸Resident Evil Village-
۶۴Animal Crossing: New Horizons-
۷۵Spider-Man: Miles Morales-
۸۷نسخه نینتندو سوییچ Minecraft-
۹۱۱Super Mario 3D World + Bowser's Furyبازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۱۰۱۴Grand Theft Auto Vبازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش


منبع Gamesindustry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده