// سه شنبه, ۱ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۰

تنسنت مالک بیشتر سهام سازنده بازی Spec Ops: The Line شد

شرکت تنسنت بیشتر سهام استودیوی Yager، سازنده‌ی بازی Spec Ops: The Line را خریداری کرده است.

شرکت چینی Tencent یک بار دیگر به سراغ مالکیت یک استودیوی بازی‌سازی غربی رفته است. آن‌ها این‌بار مالکیت عمده‌ی سهام استودیوی آلمانی Yager را به‌دست گرفته‌اند که به‌خاطر ساخت بازی شوتر سوم‌شخص Spec Ops: The Line شناخته می‌شوند. تنسنت در به‌تازگی بیشتر سهام استودیوی Klei Entertainment، سازنده‌ی بازی Don’t Starve را خریداری و همچنین سرمایه‌ی قابل‌توجهی به استودیوی 10Chambers، سازنده‌ی بازی GTFO تزریق کرده‌ است.

علاقه‌ی تنسنت به Yager بر ناظران صنعت بازی پوشیده نیست. آن‌ها در اوایل سال ۲۰۲۰ با یک سرمایه کوچک به Yager وارد شدند تا بتوانند از بازی The Cycle این استودیو سود بگیرند. The Cycle در حال حاضر روی فروشگاه اپیک گیمز در دسترس است و سازندگان آن قول داده بودند که این بازی موارد جدیدی را به زیرسبک بتل رویال اضافه می‌کند. حال این‌طور که به‌نظر می‌رسد، تنسنت از سرمایه‌گذاری اولیه‌ی خود در Yager راضی بوده و تصمیم گرفته بیشتر سهام آن‌ها را خریداری کند.

تیمو اولمان، بالاترین مقام استودیوی Yager در مصاحبه‌ای با یک وب‌سایت آلمانی ضمن اعلام این خبر، اشاره کرده که بازی The Cycle به‌زودی دوباره عرضه می‌شود و این‌بار قرار است براساس بازخورد بازیکنان ظاهر جدیدی داشته باشد و حس تازه‌ای به آن‌ها بدهد. اولمان می‌گوید سرمایه‌گذاری تنسنت روی Yager بسیار خوب است و باعث می‌شود با وجود مشکلاتی که در توسعه‌ی پروژه‌های دیگر این استودیو وجود دارند، آن‌ها بتوانند با پرداخت حقوق، کارکنان‌شان را در استودیو نگه دارند.

گفتنی است که شرکت تنسنت در استودیوها و ناشران مطرحی چون رایوت گیمز، رمدی، سومو دیجیتال، اپیک گیمز، بلیزارد، سوپرسل، پلاتینوم و یوبیسافت سرمایه‌گذاری کرده یا مالکیت آن‌ها را در اختیار دارد.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده