// شنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۲

استعفا مدیر استودیو بازیسازی Ubisoft Massive پس از ۱۷ سال

دیوید پالفلت که حدودا ۱۲ سال ریاست استودیو یوبیسافت مسیو را برعهده داشت، دیگر این جایگاه را ترک کرد. این تیم اکنون روی بازی Avatar: Frontiers of Pandora کار می‌کند.

بازی The Division 2، بازی Avatar: Frontiers of Pandora و بازی جنگ ستارگان که در آینده از راه خواهد رسید، در گروه ساخته‌های استودیو بازی‌سازی Ubisoft Massive قرار می‌گیرند. دیوید پالفلت که حدودا ۱۷ سال وظایفی مهم در استودیو یوبیسافت مسیو داشت، جدا شدن خود از این مقام کاری را اعلام کرد. او شش ماه از کار فاصله می‌گیرد و سپس در مقامی دیگر به شرکت یوبیسافت بازمی‌گردد.

او در پیام خداحافظی می‌نویسد: «هفده سال قبل من به یک استودیو مستقل کوچک پیوستم که در شهر مالمو کشور سوئد پیوستم؛ در مقامی که تأسیس‌کننده‌ی استودیو به آن می‌گفت آقای رفع‌کننده‌ی مشکلات. چه‌قدر کم می‌دانستم که عجب سواری ماجراجویانه‌ای خواهد شد! وقتی قرارداد بازی Star Wars جدید را در سال ۲۰۲۰ میلادی امضا کردیم و ساختمان Eden استودیو تأسیس شد، احساس فوق‌العاده‌ای از کامل شدن کار به من دست داد؛ گویا هر آن‌چه که روزگاری رویای آن را می‌دیدم، به‌دست آورده بودم.

بازی Star Wars، بازی Avatar: Frontiers of Pandora، موتور بازی‌سازی Snowdrop و سیستم Ubisoft Connect پایه‌واساس محکمی را برای استودیو ساختند تا وضعیت فوق‌العاده‌ای داشته باشد. من به شکلی ویژه سپاسگزار دستاوردهای جمعی اعضای استودیو هستم. پیش از آن که یک ماجراجویی جدید در یوبیسافت را آغاز کنم، یک کار جدید و هیجان‌انگیز را امتحان خواهم کرد. برای من آرزوی موفقیت کنید و شما را در سال ۲۰۲۲ میلادی خواهم دید».

پالفلت در تاریخ ۱ ژوئیه (۱۰ تیر) از یوبیسافت مسیو جدا می‌شود و شش ماه بعد در یک نقش استراتژیک جدید به یوبیسافت می‌رود. یک سخن‌گو رسمی از شرکت یوبیسافت خطاب به رسانه Axios نوشت که فرد جایگزین او انتخاب شده است و مدتی بعد مدیر جدید استودیو Ubisoft Massive به صورت عمومی معرفی می‌شود.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده