// پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۳

تریلر جدید F1 2021 با محوریت نمایش کمپین داستانی و ویژگی‌ های بازی

تریلری از F1 2021 منتشر شده که در آن ویژگی‌های بازی مانند کمپین داستانی، حالت اسپلیت اسکرین و قابلیت بازی در نقش قهرمانان فرمول یک نمایش داده می‌شود.

استودیوی Codemasters به‌تازگی تریلری از F1 2021 منتشر کرده که در آن نگاهی خواهیم داشت به ویژگی‌های مختلف این بازی شبیه‌ساز مسابقات فرمول یک. مهم‌ترین ویژگی F1 2021 کمپین داستانی آن است که Braking Point نام دارد و در آن ماجراها و روابط بین شخصیت‌ها را در قالب سه فصل دنبال می‌کنیم و بازیکنان در آن می‌توانند از بین پنج تیم انتخاب کنند. همچنین برای اولین‌بار در تاریخ این مجموعه دو بازیکن می‌توانند در بخش Career با یکدیگر همکاری یا رقابت کنند.

علاوه‌براین‌ها، با شروع فصل جدید مسابقات واقعی فرمول یک، اطلاعات راننده‌ها در F1 2021 در طول فصل به‌روز خواهد شد. بخش My Team نیز قرار است جذابیت‌های خود را داشته باشد؛ چراکه بازیکنان در این بخش می‌توانند از میان هفت قهرمان جهانی فرمول یک از جمله آیرتون سنا، مایکل شوماخر و نیکو رزبرگ، راننده‌ی خود را انتخاب کنند. همچنین درکنار حالت‌های استاندارد و کژوال، F1 2021 از حالت اسپلیت اسکرین نیز پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید تریلر معرفی ویژگی‌های این بازی را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

F1 2021 در تاریخ ۱۶ ژوئیه (۲۵ تیر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. همچنین کسانی که نسخه‌ی دیجیتال دیلاکس F1 2021 را خریداری کنند، سه روز زودتر یعنی در تاریخ ۲۲ تیر به بازی دسترسی پیدا می‌کنند. علاوه‌براین، باتوجه‌به خریده شدن کدمسترز توسط EA، باید منتظر ماند و دید که عملکرد اولین بازی مجموعه‌ی F1 تحت برند EA Sports چگونه خواهد بود.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران درمیان بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده