نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۲

تاریخ انتشار بازی The Medium برای پلی استیشن 5 مشخص شد

استودیوی بلوبر تیم با انتشار تریلری اعلام کرد که بازیکنان چه زمانی می‌توانند بازی ترسناک The Medium را در کنسول پلی استیشن 5 تجربه کنند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیوی بلوبر تیم از زمان انتشار نسخه‌ی پلی استیشن 5 بازی The Medium پرده برداشته است. این استودیوی لهستانی با انتشار تریلر جدیدی اعلام کرد که این بازی ترسناک روان‌شناختی در تاریخ ۱۴ شهریور (۵ سپتامبر) به کنسول نسل نُهمی شرکت سونی راه می‌یابد. پیش از این بازی The Medium در تاریخ ۹ بهمن ۱۳۹۹ (۲۸ ژانویه ۲۰۲۱) در دسترس کاربران ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، کامپیوتر (از طریق فروشگاه مایکروسافت و استیم) و سرویس ایکس باکس گیم پَس قرار گرفته بود.

بازیکنان در بازی The Medium راز تاریکی را کشف می‌کنند که تنها یک واسطه روحی، فردی با توانایی روحی بالا برای برقراری ارتباط با ارواح و جهان فراطبیعی قادر به حل آن است. در این بازی دلهره‌آور به یک پناهگاه کمونیستی متروکه سفر می‌کنید و باید از توانایی‌های منحصربه‌فرد روحی خود برای کشف اسرار عمیقاً آزاردهنده‌، حل معماهایی با دو بُعد مختلف، بقا در مواجهه با ارواح شوم و کاوش در دو واقعیت مجزا به‌شکل همزمان استفاده کنید.

تجربه‌ی دو جهان مختلف را می‌توان یکی از نقاط قوت بازی The Medium دانست که امکان کاوش در «جهان ارواح» و «جهان فیزیکی» را به‌شکل همزمان برای بازیکنان فراهم می‌کند. این بازی ترسناک به‌واسطه‌ی اتمسفر شدیداً درگیر‌کننده، ایده جالب جریان داشتن همزمان در دو جهان، جلوه‌های بصری با‌کیفیت و چشم‌نواز، استفاده به‌جا از موسیقی‌های مناسب برای انتقال بهتر حس کلی بازی و روایت داستانی جذاب و اسرارآمیز توانست نظر بسیاری را جلب کند. همچنین می‌توانید بررسی بازی The Medium در زومجی را مطالعه کنید و در ادامه می‌توانید تریلر نسخه‌ی پلی استیشن 5 بازی The Medium را مشاهده کنید.

دانلود از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده