// سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۵

جدول فروش انگلستان: صدرنشینی Ratchet and Clank: Rift Apart در هفته اول انتشار

در جریان هفته منتهی به ۲۲ خرداد ماه، بازی Ratchet and Clank: Rift Apart منتشر شد و توانست صدرجدول فروش هفتگی انگلستان را از آن خود کند.

در هفته‌ای که گذشت، شاهد عرضه بازی Ratchet and Clank: Rift Apart بودیم. محصولی که انتظار می‌رفت با عرضه‌اش بتواند بازخوردهای بسیار خوبی را از نظر فروش کسب کند. این در حالی است که با عرضه این بازی و رسیدن به هفته منتهی به ۲۲ خرداد ماه (۱۲ ژوئن) بازی Ratchet and Clank: Rift Apart در هفته اول عرضه خود توانسته است صدرجدول فروش چارت انگلستان را از آن خود کند.

بازی FIFA 21 که هفته گذشته اول بود، حال رتبه دوم را کسب کرده و بازی Mario Kart 8: Deluxe هم در رتبه سوم قرار گرفته است. در ادامه بازی Animal Crossing: New Horizons جایگاه چهارم و Spider-Man: Miles Morales هم جایگاه پنجم را کسب کرده‌اند. 

در نیمه دوم جدول هم شاهد قرارگیری بازی Assassin's Creed Valhalla در رتبه ششم و نسخه نینتندو سوییچ Minecraft در رتبه هفتم هستیم. در انتها هم بازی Resident Evil Village درکنار بازی Chivalry 2 و Miitopia توانسته‌اند رتبه‌های هشتم، نهم و دهم را از آن خود کنند. در ادامه می‌توانید جدول فروش ۱۰ بازی برتر در هفته منتهی به ۲۲ خرداد ماه جدول فروش بریتانیا را در زومجی مشاهده و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

جدول فروش بریتانیا

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱-Ratchet and Clank: Rift Apartهفته اول انتشار
۲۱FIFA 21-
۳۳Mario Kart 8 Deluxe-
۴۲Animal Crossing: New Horizons-
۵۴Spider-Man: Miles Morales-
۶۶Assassin's Creed Valhalla-
۷۷نسخه نینتندو سوییچ Minecraft-
۸۵Resident Evil Village-
۹-Chivalry 2هفته اول انتشار
۱۰۹Miitopia-


منبع Gamesindustry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده