// یکشنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۴

تریلر آپدیت جدید بازی Grounded منتشر شد [E3 2021]

تریلر جدیدترین آپدیت بازی Grounded در کنفرانس مایکروسافت و بتسدا با انتشار تریلری معرفی شد. این آپدیت موارد جدیدی را از جمله یک عنکبوت غول‌آسا به بازی اضافه می‌کند.

بازی Grounded، ساخته‌ی استودیوی Obsidian که در آن بازیکنان در نقش آدم‌های کوچک به گشت‌و‌گذار در حیاط پشتی خانه‌شان می‌پردازند، به‌زودی یک آپدیت جدید به نام The Shroom & Doom دریافت خواهد کرد. در این آپدیت بازیکنان می‌توانند حشراتی را به‌عنوان حیوان خانگی نگه دارند. همچنین نوعی قارچ به بازی اضافه شده که بازیکنان می‌توانند از آن استفاده کنند. همچنین در تریلر عنوان می‌شود که حالا در Grounded می‌توان لم داد و ادعا می‌شود که بسیاری از بازیکنان در بازی دوست دارند این حرکت را انجام دهند. در نهایت نیز یکی از دشمنان جدید بازی معرفی می‌شود که یک عنکبوت غول‌آسا (در مقایسه با اندازه‌ی پلیرها) است که البته با روشن کردن گزینه‌ای در بازی که مربوط به کسانی است که فوبیای عنکبوت دارند، این موجود به شکلی کم‌تر ترسناک درخواهد آمد. تریلر آپدیت The Shroom & Doom را می‌توانید در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Grounded در حال‌حاضر برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس است. نظرات خود را درباره‌ی آپدیت جدید این بازی با ما به اشتراک بگذارید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده