نویسنده: میلاد فاطمی
// یکشنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۰

تریلر معرفی بازی Somerville منتشر شد [E3 2021]

مایکروسافت در جریان رویداد ایکس باکس و بتسدا E3 2021 پس از گذشت مدت زمان زیادی از معرفی بازی Somervilleُ تریلر و بخشی از گیم‌پلی آن را منتشر کرد.

 چنانچه زومجی را دنبال کرده باشید، سال ۲۰۱۷ اعلام شد که یک استودیوی مستقل تحت عنوان جامپ‌شیپ در حال توسعه یک بازی به‌نام Somerville است. نکته جالب توجه در خصوص این بازی تیم سازنده پشت آن است. دینو پاتی، مدیر استودیوی Jumpship، طی سال‌های گذشته به‌عنوان یکی از موسسان استودیوی پلی‌دد و خالق دو بای موفق لیمبو و اینساید بود.

حال در جدیدترین اخبار بای، دقایقی پیش مایکروسافت در جریان رویداد مشترک ایکس باکس و بتسدا E3 2021 به‌صورت رسمی تریلر جدیدی با تمرکز روی نمایش بخش از گیم‌پلی بازی Somerville را منتشر کرد. در ادامه شما را به تماشای این تریلر کوتاه و جذاب بازی Somervilleُ دعوت می‌کنم تا در کنار شنیدن یک موسیقی گوش‌نواز بیش‌از پیش با دنیای این بازی آشنا شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

براساس اطلاعات منتشر شده بازی علمی تخیلی Somervilleُ قرار است در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۲۲ برای علاقه‌مندان روانه بازار شود. همان‌طور که قابل پیش‌بینی بود این بازی نیز از همان روز عرضه در دستسر مشترکین سرویس گیم پس قرار خواهد گرفت. 

اگر شما هم از علاقه‌مندان به این سبک از بازی‌های ویدیویی هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص بازی Somervilleُ را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده