نویسنده: میلاد فاطمی
// یکشنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۱

تریلر داستانی Sea of Thieves A Pirate's Life منتشر شد [E3 2021]

در جریان رویداد ایکس باکس و بتسدا E3 2021، مایکروسافت با انتشار تریلری از بسته الحاقی جدید بازی Sea of Thieves با نام A Pirate's Life رونمایی کرد.

سال ۲۰۱۸ بود که استودیوی Rare با همکاری مایکروسافت یک بازی جدید با حال‌وهوای دزدان دریایی تحت عنوان Sea of Thieves را روانه بازار کرد. اثری اشکن نقش‌آفرینی که باوجود انحصاری بودن توانست توجهات زیادی را جلب کرده و موفقیت مالی قابل توجهی را برای تیم سازنده به ارمغان آورد.

همان‌طور که در جریان هستید از ساعاتی پیش رویداد ایکس باکس و بتسدا E3 2021 به‌صورت رسمی شروع شد؛ رویدادی که پس از همکاری رسمی بتسدا و مایکروسافت بسیاری منتظر شگفی‌‌های این دو شرکت بزرگ بوند.

حال در همین رابطه و در جدیدترین اخبار بازی، دقایقی پیش تریلر داستانی جدیدی از بازی Sea of Thieves تحت عنوان Sea of Thieves A Pirate's Life منتشر شد. براساس اطلاعات موجود این بازی قرار است درکنار معرفی یک کاراکتر جدید به‌نام کاپیتان جک اسپارو، گیمر را با یک داستان جدیدی از دنیای بازی روبه‌رو کند. در ادامه شما را به تماشای تریلر جذاب منتشر شده دعوت می‌کنم تا بیشتر با حال‌وهوای بازی آشنا شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده بازی Sea of Thieves A Pirate's Life قرار است از تاریخ یک تیرماه (۲۲ ژوئن) به‌صورت انحصاری برای پلتفرم‌های مایکروسافت روانه باار شود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده