// یکشنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۹

نمایش مکانیک های گیم پلی بازی Aragami 2 در تریلر های جدید [E3 2021]

سازندگان Aragami 2 تریلرهایی نسبتا مفصل از گیم‌پلی آن در E3 2021 منتشر کرده‌اند که به‌خوبی ما را با حال‌و‌هوای نینجایی و مخفی‌کاری این بازی اکشن آشنا می‌کند.

استودیوی Lince Works در جریان رویداد Guerrilla Collective در E3 2021 تریلرهایی جدید از گیم‌پلی بازی اکشن-مخفی‌کاری خود یعنی Aragami 2 منتشر کرد. در این تریلرها نگاهی خواهیم داشت به برخی تغییراتی که نسخه‌ی دوم آراگامی اعمال شده است؛ تغییراتی مانند استفاده‌ی آزادانه از پرش دوگانه، دش کردن، آویزان شدن از لبه‌‌های ساختمان‌ها یا دیوارها در محیط بازی و موارد ریزودرشت دیگر.

مخفی‌کاری عنصر مهمی در Aragami 2 به شمار می‌رود و بازیکنان بهتر است بیشتر بازی را در این حالت تجربه کنند. به همین خاطر لازم است تا محیط را به‌دقت زیر نظر گرفت و باید از هر ابزار و تجهیزات یا عوامل محیطی که می‌توان، برای کشتن بی‌سروصدای دشمنان استفاده کرد. همچنین قدرت‌های سایه‌ای نسخه‌ی اول Aragami همراه‌با چند قدرت جدید به Aragami 2 بازگشته است. البته درصورت وارد شدن به مبارزات رودررو و تن‌به‌تن، بازیکنان برای برتری جستن نسبت به دشمنان می‌توانند روی چابکی و سرعت بالای حرکات شخصیت اصلی حساب کنند.

همچنین به‌نظر می‌رسد که بازیکنان می‌توانند نوار استامینای دشمنان را خالی کنند و مانند بازی Sekiro: Shadows Die Twice، با انجام حرکات مخصوصی آن‌ها را قلع‌و‌قمع کنند. Aragami 2 برای انتشار در تاریخ ۱۷ سپتامبر (۲۶ شهریور) و روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی برنامه‌ریزی شده است. شما می‌توانید دو تریلر منتشرشده از Aragami 2 را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی گیم‌پلی Aragami 2 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده