// یکشنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۷

تریلر بسته الحاقی بازی World War Z؛ مشخص شدن بازه انتشار [E3 2021]

سازندگان بازی ورلد وار زی با انتشار تریلری در E3 2021 از بسته‌ی الحاقی World War Z: Aftermath رونمایی کردند که موارد تازه‌ای مانند دشمنان جدید و دید اول‌شخص را به بازی اضافه می‌کند.

استودیوی Saber Interactive در جریان E3 2021 از بسته‌ی الحاقی World War Z، بازی زامبی‌محور خود رونمایی کرده که World War Z: Aftermath نام دارد. در دی‌ال‌سی Aftermath ویژگی‌ها و موارد جدیدی به بازی اضافه شده‌اند؛ از جمله اضافه شدن سلاح اره‌برقی، دشمنان جدید و سیستمی جدید برای مبارزات با سلاح سرد. همچنین این بسته‌ی الحاقی زاویه‌ی دید اول‌شخص را به ورلد وار زی می‌آورد که احتمالا مبارزه با دسته‌ی زامبی‌ها در این حالت آسان‌تر خواهد بود. شما می‌توانید تریلر معرفی Aftermath را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

World War Z: Aftermath در حال حاضر تاریخ انتشار دقیقی ندارد و تنها در انتهای تریلر به «سال ۲۰۲۱» به‌عنوان بازه‌ی انتشار آن اشاره می‌شود. همچنین درباره‌ی این بسته‌ی الحاقی گفته می‌شود که «بازی اوریجینال World War Z را تکامل می‌دهد» و همچنین روی کنسول‌های نسل نهمی در وضوح تصویر 4K و نرخ فریم ۶۰ اجرا می‌شود. علاوه‌بر این‌ها، بازی به‌طور کامل از کراس پلی بین کنسول‌ها و پی سی پشتیبانی خواهد کرد. مکان‌های جدیدی در این بسته‌ی الحاقی وجود دارند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به واتیکان، رم، کاماچاتکا (منطقه‌ای در روسیه) اشاره کرد.

پشتیبانی از قابلیت کراس پلی از اوایل امسال به بازی World War Z اضافه شده بود که البته تنها بازیکنان پی سی و ایکس باکس قادر بودند با یکدیگر بازی کنند. این در حالی است که با انتشار Aftermath حالا کراس پلی این بازی تمام پلتفرم‌ها را از جمله پلی استیشن دربر می‌گیرد.

World War Z در حال حاضر روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس است. بسته‌ی الحاقی Aftermath قرار است ۴۰ دلار قیمت‌گذاری شود. البته اگر بازی اصلی ورلد وار زی را خریداری کرده‌اید، با پرداخت ۲۰ دلار می‌توانید دی‌ال‌سی جدید آن را تجربه کنید. همچنین کسانی که این بسته‌ی الحاقی را روی پی سی یا کنسول‌های نسل نهم تجربه می‌کنند، به حالت جدیدی به نام Horde XL دسترسی خواهند داشت که در آن تعداد زامبی افزایش پیدا می‌کند.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Games Radar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده