// یکشنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۰

معرفی بازی Wizard with a Gun ؛ یک شوتر کوآپ در سبک بقا [E3 2021]

Wizard With a Gun یک بازی کوآپ سروایول است که در رویداد دیوالور دیجیتال نمایشگاه E3 2021 با انتشار یک تریلر معرفی شد.

در رویداد بامداد امروز دیوالور دیجیتال در نمایشگاه E3 2021، شاهد نمایش‌های جدیدی از بازی‌های معرفی شده بودیم و درکنار آن، چند بازی مستقل جدید هم معرفی شد که یکی از آن‌ها، بازی زیبا Wizard with a Gun بود.

Wizard with a Gun یک بازی سندباکس اکشن با المان‌های کوآپ است که یک تجربه بقا را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. به بیان دقیق‌تر، بازیکنان می‌توانند Wizard with a Gun را به‌صورت تک‌نفره یا چندنفره با دوستان خود تجربه کنند. به‌واسطه‌ی سیستم ساخت و ساز، بازیکنان می‌توانند سلاح و مهمات مختلفی را برای خود بسازند.

همچنین می‌توانید Tower داخل بازی را هم گسترش دهید که نقش پایگاه شما را ایفا می‌کند. دراین‌میان اشاره کنم که تمامی محتویات داخل بازی مثل کاراکترها، سلاح‌ها و موارد مشابه قابل شخصی‌سازی هستند. ازطرفی تمامی محیط‌های بازی، ساختار تصادفی دارند. ازاین‌رو با هر بار مردن، وارد محیط‌های تکراری نخواهید شد و به‌نظر می‌رسد بازی از این حیث متنوع خواهد بود.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی Wizard with a Gun را در زومجی تماشا و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Wizard with a Gun در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۲ برای کامپیوتر و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده