// یکشنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۷

تاریخ انتشار بازی Death’s Door مشخص شد [E3 2021]

در جریان رویداد دیوالور دیجیتال در نمایشگاه دیجیتالی E3 2021، با انتشار یک تریلر تاریخ انتشار Death's Door مشخص شد.

هر سال در رویدادهای دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) آثار هیجان‌انگیز و جذابی به‌نمایش گذاشته می‌شوند. بامداد امروز رویداد دیوالور دیجیتال در E3 2021 برگزار و شاهد اعلام تاریخ انتشار یک بازی مستقل دوست‌داشتنی بودیم.

بازی Death's Door برای اولین‌بار در شوکیس ماه مارس مایکروسافت معرفی، اما تاریخ انتشاری از آن اعلام نشد. این در حالی است که در رویداد دیوالور دیجیتال، تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی منتشر شد و در جریان آن، شاهد اعلام تاریخ انتشار Death's Door بودیم. این بازی در تاریخ ۲۹ تیر ماه (۲۰ جولای) برای کامپیوتر، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر می‌شود.

در جریان بازی Death's Door بازیکنان هدایت یک کلاغ را برعهده می‌گیرند که و ظیفه‌ی او، جمع‌آوری روح مردگان است. درواقع، زمانی‌که وظیفه جمع کردن یک روح به شما سپرده می‌شود، بدین معنا است که روح مورد نظر دزدیده شده و شما باید دزد مورد نظر را پیدا و روح را پس بگیرید. ازنظر گیم‌پلی هم Death's Door با دوربین ایزومتریک خود نبردهای اکشن و سرعتی را به‌تصویر می‌کشد. 

همچنین بازیکنان به‌واسطه‌ی سلاح‌های دوربرد، Melee و جادو قادر به نابودی دشمنان خود خواهند بود. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده با محوریت گیم‌پلی و تاریخ انتشار بازی Death's Door را در زومجی تماشا و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده