نویسنده: میلاد فاطمی
// یکشنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۲۸

تریلر داستانی بازی Rainbow Six Siege با محوریت شخصیت تاندربیرد [E3 2021]

در جریان یوبیسافت فوروارد E3 2021، استودیوی یوبیسافت درکنار انتشار تریلر جدیدی از بازی Rainbow Six Siege، جزییاتی از قابلیت کراس پلی بازی هم ارائه کرد.

بالاخره روز موعود فرا رسید و استودیوی یوبیسافت رویداد خود یعنی یوبیسافت فوروارد در جریان نمایشگاه E3 2021 را برگزار کرد. این استودیوی فرانسوی در کنار نمایش و معرفی آثار مختلف خود تریلر جدیدی از بازی Rainbow Six Siege را نیز منتشر کرد. 

براساس اطلاعات منتشر شده پس از گذشت حدود ۶ سال از زمان عرضه بازی شوتر آنلاین تاکتیکال Rainbow Six Siege، حال در جدیدترین اخبار بازی خبر خوش‌حال کننده برای علاقه‌مندان به این بازی محبوب اضافه شدن قابلیت کراس پلی است. یوبیسافت اعلام کرد که به‌صورت رسمی از تاریخ ۹ تیر (سی ژوئن) این قابلیت برای کاربران پلتفرم پی سی، گوکل استیدیا و همچین آمازون لونا در دسترس قرارخواهد گرفت. نکته قابل توجه این است که علاوه‌‌‌بر توانایی تجربه بازی به‌صورت کراس‌پلی، افراد می‌توانند پیشرفت‌های خود را بین این سه پلتفرم انتقال دهند.

البته باید خاطرنشان کرد که کاربران بازی Rainbow Six Siege روی دو کنسول‌‌ پلی استیشن و ایکس باکس برای تجربه این قابلیت باید کمی بیشتر و تا اوایل سال ۲۰۲۲ میلادی منتظر بمانند. در ادامه شما را به تماشای تریلر جذاب منتشر شده از بازی Rainbow Six Siege با تمرکز روی نمایش کاراکتر تاندربیرد دعوت می‌کنم.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده