نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۱۴

تریلر گیم پلی بازی Riders Republic منتشر شد [E3 2021]

یوبیسافت در طول برنامه Ubisoft Forward تریلر گیم‌پلی بازی Riders Republic را منتشر کرد که در آن شاهد ورزش‌ها و حالت‌های مختلف بازی هستیم. همچنین تاریخ انتشار بازی نیز مشخص شد.

در جدیدترین اخبار بازی، تریلر گیم‌پلی بازی Riders Republic منتشر شد. یوبیسافت در طول برنامه Ubisoft Forward که در حاشیه نمایشگاه E3 2021 در حال برگزاری است، اولین تریلر گیم‌پلی این بازی ورزشی را منتشر کرد که در طول تریلر شاهد نمایش ورزش‌های مختلف مثل اسکیت روی برف و دوچرخه سواری هستیم. علاوه‌بر نمایش ورزش‌های مختلف و نمایش بخش فری روم بازی، در طول این تریلر حالت‌های مختلف بازی نیز نمایش داده شد که شاهد بخشی مشابه بتل رویال نیز هستیم. در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی بازی Riders Republic را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین در پایان تریلر جدید بازی Riders Republic مشخص شد که این بازی قرار است در تاریخ ۲ سپتامبر امسال (۱۱ شهریور) عرضه شود. بازی Riders Republic توسط استودیو Ubisoft Annecy در دست ساخت است و قرار است برای پلتفرم‌هایی چون ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، کامپیوتر و گوگل استدیا عرضه شود.

نظر شما در مورد تریلر گیم‌پلی بازی Riders Republic چیست؟ نظر خود را با زومجی و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده