نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۶

تریلر بسته Bloodline بازی Watch Dogs Legion منتشر شد [E3 2021]

در جریان رویداد Ubisoft Forward با پخش یک تریلر، تاریخ عرضه بسته الحاقی Bloodlines بازی Watch Dogs Legion مشخص شد.

مدتی می‌شود که یوبیسافت با معرفی بسته‌ی الحاقی Bloodlines، حسابی توجه هواداران سری واچ‌داگز را به‌خودش جلب کرده است؛ چرا که در این محتوای الحاقی، ایدن پیرس، قهرمان محبوب و مرموز این مجموعه دوباره به خط اصلی داستان سری واچ‌داگز باز خواهد گشت.

حالا و در جریان آخرین اخبار بازی و طی رویداد Ubisoft Forward که پیرو آغاز شدن رویداد E3 2021 کار خود را شروع کرده است، شاهد نمایش یک تریلر جدید از این محتوای الحاقی بودیم. جایی که ایدن پیرس و Wrench، کاراکتر شدیدا محبوب بازی Watch Dogs 2، مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند! البته به‌نظر می‌رسد که تقابل این دو، در طول داستان عمیق‌ و پیچیده شده و چه بسا شاهد همکاری آن‌ها نیز باشیم! در این بسته‌ی الحاقی، ایدن پیرس باید یک تراشه‌ی بسیار مهم را از کمپانی Broca Tech بدزدد. Wrench اما زودتر به محل می‌رسد و این کار را سریع‌تر انجام می‌دهد. حالا مافوق‌های ایدن با گروگان گرفتن خواهرزاده‌اش، جکسون، تمام سعی خود را می‌کنند تا آن تراشه را به‌دست بیاورند.

سیزن‌پس Bloodline در تاریخ ۱۵ تیر ماه در دسترس دارندگان بازی واچ‌داگز لیجن قرار خواهد گرفت. این محتوا علاوه بر محتویات داستانی جدید برای واچ‌داگز لیجن، دسترسی به بازی Watch Dogs 1 را هم برای خریدار خود،‌ فراهم می‌کند. در ادامه توجه شما را به این تریلر جذاب،‌ جلب می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده